Waarom is de oude Appie (Achmed) uit de serie "Het Huis Anubis" weggegaan?

Eerst had je een andere appie, genaamd Achmed (achternaam weet ik niet).
Maar die is na een tijdje weggegaan. In de serie was het zo dat Appie iets wilde aanraken en dat ie daardoor veranderde. Maar volgens mij is dat een simpele oplossing zodat oude Appie niet meer mee hoefden te spelen. Maar waarom is ie gestopt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
17.9K

Het beste antwoord

Achmed Akkabi (Appie 1 zeg maar) doet nu een opleiding bij de kunst acedemie. Daar zal het ook wel mee te maken hebben.

De oude appie is ook vervangen in bijvoorbeeld het Anubis spel, dus het zal wel min of meer blijvend zijn.

De oude Appie is flink populair, maar liefst twee Hyves sites ;o) Misschien komt die nog wel een keer terug?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk omdat hij niet meer wou of niet meer kon.