Waar kan ik gaan schermen?

ik ben tien jaar en mocht deze vraag stellen van mama. ik zou dez sport graag doen als hobby.

Toegevoegd na 57 seconden:
ik woon omgeving nazareth

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Het beste antwoord

Zowel Nederlandse als Belgische verenigingen staan vermeldt op de startpagina van Margot.

Daarnaast geeft ze als schermsporter zelf ook veel links naar nuttige infromatie. Misschien kan je daar ook eens een kijkje op nemen.

Ik denk dat het ook handig is om informatie op te vragen bij de Vlaamse schermbond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is dit toevallig in de buurt?
In St. Truien en in Limmel zitten ook verenigingen....

Mechelse schermclub zoekt nieuwe leden

De Mechelse schermclub 'De maneschermer' wil de komende jaren haar recreatief schermen sterk uitbouwen. Tweemaal per week trainen jongeren en volwassenen in het floretschermen. Voor wie doorgroeit ligt de weg open naar de talrijke Vlaamse wedstrijden, in recreatief en competitief verband.

Indien ook jij de beginselen van de schermsport wil verwerven en zich op recreatieve basis wilt meten, ben je van harte welkom. De Maneschermer traint elke maandag -en vrijdagavond op de Mechelse Melaan (Scheppersinstituut). Volwassenen kunnen voor twintig euro drie proeflessen nemen.

Meer info kan je ook verkrijgen bij Réne Rosseel (015/26.20.39) of kom vrijblijvend langs op maandag of vrijdag vanaf 20.30u.

Bekijk ook eens hun website, het is zeker de moeite waard: De Maneschermer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je de Nazareth in Oost-Vlaanderen bedoelt... Op de site hieronder staan welke schermverenigingen er in Oost-Vlaanderen zijn.