Waar kan ik een hardloopschema op muziek (voor op mijn mp3-speler) voor 15 km vinden? (liefst gratis)

Ik heb momenteel al een hardloopschema voor 5 km en
10 km. Ik zoek er nu een op muziek om vanaf 10 km uit te bouwen naar 15 km.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

Je zou eens op motiontraxx.com kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de goede tip. Gebruik het inmiddels al maar had nog niet gereageerd.

Andere antwoorden (2)

Is het een idee om het schema van 5 + 10 km te combineren? Dan heb je er één van 15 km.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schema's op muziek is door ons wekenlang gezocht...niet te vinden.. wat we wel vonden zijn schema's voor elke afstand, die kun je nl. zelf aangeven zoals op My Asics bijv., en de muziek via sites waar aerobic en fitness muziek kan worden gedownload..

succes!