Een leuk idee voor een dagje uit met de trein.

Voor de NS herfsstoer, een leuk idee voor een dagje uit met de trein, die we makkelijk kunen bereiken. Spoorwegmuseum, Nemo, Ecodrome en Nijntjemusem hebben we gehad. Met 2 kinderen van 4 en 7.

Toegevoegd na 6 dagen:
Niet alles is goed met de trein te bereiken heb ik al gezien, maar bedankt voor de iedeeen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
3.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je ook al een museumjaarkaart? Dit is in verhouding veel goedkoper dan iedere keer losse kaartjes kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je met kinderen van 4 en 7 nog niet zo veel aan.

Het beste antwoord

naturalis in leiden
railzminiworld in rotterdam <== een aanrader!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dolfinarium
MaduroDam
Efteling
Toverland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilheminatoren in Apeldoorn
Tropicana
Seaworld in Schevingen
Miniatuur Walcheren
Educatief centrum waterwerken bij de Aflsluitdijk
Dierenpark Rhenen
Burgers Zoo
Artis
Blijdorp Diergaarden
Vlindertuin Emmen
Euromast
Amsterdamse grachten
Naar de mergelgrotten in Valkenburg. Grot wandeling.

Naar Rotterdam en daar Railz miniworld ( gigantische miniatuurbaan met oa steden , weilanden , haven , havenstadje ) en heel veel treintjes in miniatuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
utrecht centrum is erg leuk en je stopt er middenin. maar dat is meer voor mamma denk ik, dan voor pappa en de kinderen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je het NS-boekje Er op uit al gehaald op het NS station? Daarin staan vooral ideetjes die je prima met de trein kan doen. Er is ook een website...

Een andere leuke website voor ideetjes is leukedingendoen.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het openluchtmuseum in Arnhem, hier kunnen ze spelen gratis rijden in een tram en in alles huisjes kijken, gelijk leerzaam hoe het vroeger was.

Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen is ook erg leuk. Beiden hebben thema's voor kinderen in de vakantie.

Maar wat ook erg leuk is vooral als het slecht weer is Oranjestad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwemmen in Center Parcs (je hebt er genoeg).
Een dagje naar Dolfinarium.
Het drielandenpunt in Vaals.
De elf steden van de Elfstedentocht bezoeken.