witpoeder

Toegevoegd na 5 uur:
Bedoel het verkopen van witpoeder. Verdiend het meest op straat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je er niet zelf aan (gaan) ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben bang dat jij het enig juiste antwoord hebt gegeven babyfaced, Drugs! Daarmee kan je het meest op straat verdienen. Of we er blij mee moeten zijn is iets anders. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch ?

Andere antwoorden (14)

- Bedelen gaat heel goed.

- Als je OF heel goed bent, OF heel jong kan je op straat met een instrument gaan staan (Hou er rekening mee dat je een vergunning nodig hebt).

- Autoruiten wassen (Moet het wel mooi weer zijn zodat het opvalt dat een auto vies is; Zoek hiervoor een druk parkeer terrein op)

op toeristische plekken: Direct-klaar foto's of instant digitale wenskaarten van foto's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
straatzanger...
of stratenmaker...
of straatrover...
of straatverkoper...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets bijzonders: Goed instrument bespelen, leuk dansen of knap met een bal.
Verder alles wat opvalt, en eventueel ook waar je het publiek bij kan betrekken.
Levend standbeeld wil ook nog wel eens lukken.

Oftewel: Benut je talent, en als het een mooie show is betalen mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Colportage kun je echt veel mee verdienen. Namelijk de wet van de grote getallen. Je kunt per uur 50 x aanbellen bij een huis, een keer beet en je verkoopt een hele berg.

Uit ervaring weet ik toen ik een keer in een crisis zat dat stroopwafels deur aan deur echt super gaat. Gewoon verkopen voor 5 euro. 1 op de twee deuren verkoop je een zakje. Nu kun je zelf uitrekenen wat je daar per uur mee kan verdienen. Namelijk 25x5 = 125 euro per uur zwart in het handje. een voorwaarde; "Je moet jong fris en fruitig zijn".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geld bedoel je?
Ik denk als autocoureur (alleen op geregistreerde circuits).
Verder denk ik dat het beroep van politieagent ook wel aardig scoort.
Op terrasjes in de bediening.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahaha de politie verdiend nog minder als een buschauffeur na een aantal jaren diensttijd, zelfs 150 euro hoger als de politie op de maximumschaal zit met een vwo opleiding!! +1 voor de humor!
Jezelf. (Is eigenlijk een inkoppertje, deze vraag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat doe je toch niet op straat? En als je dat wel doet,hef je dan ook entree?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 je was me net voor-
Met een goeie metaaldetector.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je ogen open te houden,het geld ligt op straat.
als je nog zin hebt om voor een stuiver te bukken,of een cent,en kijk eens wat er vaak aan de kraak staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door opvallend te doen, je verdient dan de voorbijgangers hun aandacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij kun je met geweldpleging bij een pinapparaat heel veel verdienen... straf, bedoel ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat zakkenrollen is! Maar pas op, het is niet legaal en als je tegen de lamp loopt,kan het je zelfs(veel) geld kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een flitskast
** zucht diep, terwijl ze naar de telebankierpagina gaat om nog maar eens "Contributie" over te maken **
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zwervers verdienen veel geld las ik in de krant laatst.
Als je in amsterdam in een groot winkelcentum gaat zitten haal je zo 100 tot 150 euro per dag op!!

Ik ook wel logisch als sommige lui 2 of soms 5 euro geven, en als je daar 8 uur ofzo zit, verdien je wel lekker ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je daar werkt en ervoor betaald wordt.