Hoeveel kosten gaan er per jaar op aan de politie-inzet bij voetbalwedstrijden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2K

Antwoorden (3)

Miljoenen euro's of tientallen miljoenen euro's...

Ik kan je niet precies zeggen hoeveel dat is maar ik zou de kosten laten betalen door de bezoekers van voetbal...

Dan zou de gekte HEEL snel afnemen en wellicht ook de noodzaak van politie-inzet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, jij bent lekker praktisch! Jou idee is onmogelijk en geeft bij mij aan dat je helemaal niets met voetbal hebt, daarom is het makkelijk om daar een mening over te hebben en alles maar af te schuiven. Het is de lokale driehoek die het regelt, in samenwerking met de organiserende club. Als je het antwoord niet weet, geef dan geen antwoord, nu is het alleen maar een domme opmerking die geen antwoord geeft op de vraag. Miljoenen of tientallen miljoenen, laat me niet lachen! -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De lonen van alle politie-mensen bij elke wedstrijd door het jaar heen loopt op tot miljoenen, tientallen miljoenen daar ben ik zeker van, ook al heb ik niets met voetbal, kan ik dat gerust zeggen... De persoon onder mij in deze vraag zegt trouwens precies hetzelfde, waarom geef je die niet ook commentaar en ook een minnetje... En overal in de maatschappij geldt tegenwoordig: De vervuiler betaalt, waarom niet ook hier?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar kom dan eens met een bron over de kosten??? Het verschil tussen miljoenen en tientallen miljoenen is te groot! Als je een vraag krijgt wat 10+10 is zeg je toch ook niet "tussen de 1 en 50"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij voetbalwedstrijden waarvoor meer dan 200 uur inzet van de politie nodig is, moeten de clubs de helft van de kosten betalen. Dat heeft het kabinet in 2006 al besloten.
Deze info mis ik in deze reacties.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat deed jij dan nu bij deze, mijn dank is groot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"De klok wel horen luiden, maar niet weten......."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt helemaal, maar ik had je gewaarschuwd, kijk op XiniX´profielpagina... Ik kom er meteen voor uit...
60 à 70 miljoen euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier wordt 300.000 uren (€50 per uur) per seizoen gezegd (in 2001/2002).

Dat is dus €15.000.000 per jaar!

Dan kom je per club gemiddeld op nog minder dan €1.000.000 uit (per seizoen).

De groter clubs betalen natuurlijk wel iets meer omdat er meer supporters komen.

Stel het is 400.000 uur (€60 per uur) in 2008/2009.

Dan is het €24.000.000 (ongeveer €1.350.000 per club).

Tientallen miljoenen is dan echt overdreven!

Er waren ruim 5.000.000 bezoekers in 2005/2006.

De vervuiler betaald, dat zouden dan toch de clubs zijn, die halen per slot van rekening de supporters naar de stadions. En reken maar dat de clubs betalen voor de politie/ME.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.dumpert.nl/mediabase/383741/df2e03aa/marco_van_basten_pannenkoek.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, de pannenkoek. Wat heeft dat met de prijs van appels te maken???