Wie weet een goed hardloopschema?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beginners, 5 km, of de 10 ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beginner..

Het beste antwoord

Ga naar onderstaande bron, maak een account aan en je wordt helemaal ingewijd in de wereld van het hardlopen.
Ik maak er gretig gebruik van.
Er wordt een schema voor je gemaakt dat bij je past, en je krijgt een mailtje telkens wanneer je gaat lopen.
Helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx +1

Andere antwoorden (3)

Neem een abonnement op Runnersworld,daar staan er vaak vele in en je kunt er ook spectfieke schema's aanvragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
start 2 run!
Dat vind ik een hele goede schema

ps.Heeft iemand die podcast voor mij? Ik had die op de pc staan,totdat alles verwijderd werd..
Je zou me er heel erg blij mee maken :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijgevoegd de site van hardloopschema.nl
Als het goed is kun je via de tab 'beginners' eerst je leeftijd, het aantal keren dat je wilt lopen per week,soort loop (bv. '20 minuten volhouden') etc. invullen.
Leuke site, een schema op maat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1