Waarom hebben profvoetballers altijd de mooiste vrouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je dat écht mooie vrouwen ?? Ik vind het allemaal dezelfde bimbo-achtige klonen. Daar zullen voetballers wel op vallen ; dom en sexy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die vrouwen helemaal niet mooi. Uit een achterbuurt getrokken opgedirkte gratenpakhuizen met 6 kilo make-up. Tsja, wat wil je meer als voetballer naast je Audi en gouden horloge.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk antwoord, dom blondje? :)

Het beste antwoord

Profvoetballers altijd de mooiste vrouwen. Zal wel met geld te maken hebben aangezien de meeste vrouwen de buitenspelregel niet eens kunnen uitleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

omdat ze geld hebben en ze bepaalde status denken te kunnen krijgen door algemeen gezien mooie dames aan hun zijde te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geld hebt, kun je alles kopen. Dus ook vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze meer keuze hebben vanwege hun dikke beurs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke vrouw wordt mooi als haar man héél veel geld heeft.
Dus als er een lelijke tussen had gezeten, had je die al niet meer herkend.
Als er veel geld is, is namelijk alles wat niet mooi was, weg te poetsen d.m.v. kloddertje hier, kloddertje daar, correctietje hier, correctietje daar. Tanden bleken, ooglaseren, neuscorrectie, schoonheidsbehandelinkje hier, schoonheidsbehandelinkje daar, enz. enz. is dan ineens allemaal te betalen. En dat was dan alleen nog maar het hoofd.

En of ze de mooiste hebben? Dat is een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze een slechte smaak hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mannen vallen op uiterlijk en vrouwen op status (ook geld is status).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Profvoetballers zijn stoer, hebben een mooi lijntje, staan in de belangstelling, gaan naar leuke partys, zijn controleerbaar op hun werk:-) en hebben geld, soms heel veel geld en veel rijke vrienden en vriendinnen.
Tsja, zeg dan nog maar eens dat je verliefd op hem bent geworden vanwege zijn mooie karakter.

Toegevoegd na 4 minuten:
Veel vrouwen vinden bovenstaande eigenschappen van mannen onweerstaanbaar, dus de voetballer heeft het voor het kiezen en dan neemt hij natuurlijk bij voorkeur de mooiste (wat natuurlijk persoonlijk is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in korte tijd door keihard trainen van heel jongs af aan omhoog valt bij gebrek aan gewicht, is een inwisselbare barbiepop waarschijnlijk hoog genoeg gegrepen om je rust bij te vinden - stel je voor, dat je dan nog een gesprék moet gaan voeren....Een mooi plaatje om naar te kijken met een door jouw gefinancierde barbiepop-garderobe is dan toch helemaal fijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat zo? Ben ik even blij geen voetballer te zijn.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi is een nietszeggende term,die allen maar slaat op het uiterlijk. Vaak zijn het leeghoofdige,gehaaide dames,die graag mee willen eten uit de goed gevulde ruif! En de "prof"heeft iets om mee te pronken,Vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Profvoetballers hebben niet altijd de mooiste vrouwen. Ik ben geen profvoetballer maar heb de allermooiste vrouw als partner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet zo dat de mannen een goede status willen hebben door met zo'n vrouw te nemen.

En de vrouwen op het geld uit zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uuuhhh is dat zo????????dan moet je toch maar wat beter om je heen kijken hahahaha