Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op een tribune bij een sportveld tijdens een wedstrijd iets anders doen als toeschouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja supporten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag me nu af of een basisspeler, die verwezen is naar de tribune door de trainer, dat gaat doen.
+10

Andere antwoorden (11)

Natuurlijk!! Als je er moet zitten, terwijl je je helemaal niet interesseert voor de wedstrijd, maar "gestrikt" bent om het uit-spelende team erheen te rijden, kan je die tijd prima besteden door iets te doen wat je wel leuk vindt, en wat je zittend kan doen (lezen, breien, studeren, brieven schrijven, recepten uitzoeken, en vul zelf maar in wat je wilt doen....) Als je aan het geluidvolume merkt dat het spannend wordt, kan je gauw kijken wat er gebeurt, zodat je nog heel redelijk mee kan praten over de wedstrijd op de rit terug.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ík zou er graag aan willen toevoegen dat er meestal een stel hooligans bezig zijn die niet echt veel van de wedstrijd merken. het is maar wat je leuk vind he;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt allerlei dingen doen ,maar of dat bevorderlijk is weet ik niet.
als je er geen interesse in hebt waarom ga je er dan naar toe.
kun je beter thuis blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar de mensen kijken, mediteren, gedichten schrijven, slapen, de grand unifying theorie uitwerken...kortom alles
wat je in de trein ook kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je breiwerkje meenemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou iedereen een handje kunnen gaan geven als de wedstrijd een beetje saai wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als dat niks is kun je eventueel ook nog kantklossen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan je ogen dichtdoen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker slapen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet er ook wel 1,maar daarvoor moet je wel met z'n 2en zijn!Ik weet zeker dat er dan veel minder aandacht wordt besteed aan de wedstrijd. Ja,ik weet dat ie flauw is,maar mag ik ook een keer?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar heb ik in het verleden eens een filmpje van gezien,
punniken, naar voetballersbenen kijken, fluiten, liedje zingen, op je rug krabben, sms-en, zakkenrollen, prulletjes schieten door de supporters. ze zullen zich wel afvragen of je wel helemaal spoort om daar dan toch nog te zitten, maar je gaat voor het voetbal anders ga je toch niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding