Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt het water in de attracties in de efteling steeds ververst?

Bijvoorbeeld het water in het eerste gedeelte van de vliegende hollander (dat watergordijn) en de fatamorgana. En is dat water niet slecht om in te ademen? Gooien ze geen chemische troep in het water?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.4K
AWM
14 jaar geleden
Ik hoop dat deze persmap een (zieke) grap is:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij onderdeel van een soort crisisplan: http://www.scribd.com/doc/16915138/Crisiscommplan-Efteling
AWM
14 jaar geleden
In dat geval is de verplaatsing van mijn antwoord naar reacties niet terecht. En de link die ik plaatste is ook verdwenen :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman / Biertje: vraag me af wat de Efteling ervan vindt dat dit soort fake documenten op Internet slingeren... Leuke communicatie opdracht ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman: een verplaatsing aangezien het geen antwoord is op de gestelde vraag. Waarom de link is verdwenen is mij ook onduidelijk. @dieLange: inderdaad, vrij slordig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er wordt voor gezorgd dat het water in en rond de attracties niet schadelijk zijn voor de bezoekers.
Dat wordt geregeld door middel van verversen maar ook door toevoegen van middelen om het water 'gezond' te houden.
Natuurlijk zullen er chemische middelen aan te pas komen, maar dit zijn geen middelen die schadelijk zijn voor de gezondheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat weet ik niet, maar ik zag wel, afgelopen zaterdag, dat op veel vijvers daar, schaatsers op zitten. die geven aan dat het water gezond is.

Het lijkt me wel dat ze moeten zorgen dat het water gezond is. anders krijgen ze toch problemen met de inspectie? lijkt me niet dat een park zoals de efteling dat kan gebruiken, wel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het ook gefiltert enalles word om het schoon te houden.. maar ik denk niet at het ongezond is.. daar krijgen ze teveel prblemen mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding