Wat zijn leuke dingen om te doen met 3 kindjes tussen de 5 en 9 jaar? 2 jongetjes en een meisje....

Ik moet maandag oppassen, op een jongetje van 5, een meisje van 7 een een jongetje van 9... Wat zijn leuke dingen om met ze te doen, in een dorp waar niet meer dan een parkje is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

- koekjes bakken
- paar kinderfilmpjes kijken
- op een groot vel een gezamelijke tekening maken
- mooie steentjes, takjes enz zoeken in het parkje
- kleien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Schrijf een mini toneelstukje met ze :) Kids zijn briljant in het verzinnen van verhalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip , maak dat je jezelf in het middelpunt van het spel zet door draag ezeltje te spelen , een leuk verkleed partijtje te spelen of een knikkerspelletje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een spoor uit in het dorp
Met leuke opdrachten
Heb je er zelf ook nog lol aan bij het uitzeten van het spoorzoeken
Ijsje et tussendoor pannenkoeken op het end
Maar ze moeten wel op zoek naar het meel en de eieren b.v
Sterkte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak morgen een leuke, avontuurlijke speurtocht die ze moeten oplossen. Leuke vragen, dingen die ze moeten zoeken (snoep, drinken, onderwerpen die ze kunnen gebruiken om volgende vragen op te lossen), een paar opdrachten waarbij ze zich moeten inspannen, etc....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een dorp verderop. Met de bus of met de trein. Speeltuin, ijsje eten. Succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mik een dvd in de dvd-spelr en ze zijn uren zoet. Pak een bordspel en ga dat me ze spelen. Ga naar de plaatselijke kinderboederij, misschien mogen ze de dieren voederen. Ga naar het strand met ze of meer met ze op de terugweg een ijsje halen en ze hebben een topdag. Bedenk gewoon wat jij op die leeftijd leuk vond, dat vinden zij vast ook leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huur een nintendo, playstation, x-box of andere game- console.. Kinderen zijn niet meer zoals vroeger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak samen een puzzel.
Zing een leuk liedje.
Zwembad, Strand, Wandelen.