Wie kan mij helpen met een leuke voordracht voor een Sarah?

Bijvoorbeeld een leuk alfabet of iets dergelijks.... Als t maar grappig is..

Toegevoegd na 1 uur:
Lieve mensen, ik weet zelf ook wel dat het niet origineel is enzo... maar dat vraag ik niet!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
12.9K

Het beste antwoord

ik was laatst bij een 25jarige bruiloft waar ze petje-op, petje-af deden met alle aanwezige mensen. (2-keuzevragen, je deelt feesthoedjes uit, de ene optie is petje op, de andere petje af, iedereen die het fout heeft is af, totdat er nog maar 1 persoon over is, die wint en krijgt een geweldige ingelijste foto van degene wiens feest het is) de vragen gingen dan natuurlijk over situaties en gewoontes van de feestvarkens, was heel leuk, en lekker interactief, niet zo statisch..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt! Dit lijkt me wel grappig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o, nog vergeten te zeggen: wanneer er nog maar een paar spelers over zijn, af sluiten met een open vraag. anders beantwoorden ze mss allemaal de vraag fout en zit je ineens zonder spelers..

Andere antwoorden (6)

Er is een liedje dat begint met: welkom bij de club der wijzen...
Google even voor de rest van de tekst want die ben ik ff kwijt maar het doet het altijd goed op een dergelijk festijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je zeker dat je dat wil.
het is zo uitgekauwt en al bij alle andere sarah's gedaan.
maar goed ik weet er wel 1.
meerdere eigelijk.

het sarah feest van vorige maand bestond het alfabet uit namen van mensen die zij kende en die er ook allemaal waren.

het sarah geest van 2 maanden geleden had een recepten alfabet met alles wat zij gemaakt had.

het sarah feest van de maand daarvoor had een alfabet met een alle dingen die de persoon in het leven nog niet had gedaan.

kortom je kan het zo gek niet bedenken.
mijn laatste buurvrouw word zaterdag 50 kijken wat voor alfabet we dan hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de A is van afgezaagd.....

Zou ik niet doen dus....

Je kunt misschien beter een mooie fotocollage maken met anecdotes erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit medelijden met mijn medemens: alsjeblieft, doe géén alfabet! Dat is eigenlijk alleen leuk voor de mensen die het alfabet maken, de rest raak je ergens rond de 'E' al kwijt. Sowieso moet je om 26 'leuke' uitspraken te verzinnen óf verzanden in vreselijke clichés, óf inside jokes gebruiken die lang niet iedereen kan volgen.

Hou het kort en bondig, en zorg ervoor dat het leuk is voor iedereen in het ongetwijfeld gemeleerde gezelschap dat er zal zijn. Gebruik bijvoorbeeld één annecdote, niet per se één die iedereen al kent, maar wel één die iedereen kan herkennen als typerend voor de Sarah, en borduur daar (kort!) op voort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb toevallig vorige week een sarah feest gehad voor mijn schoonmoeder, ik heb gevraagd of iedereen een kort stukje, anekdote, of felicitatie wilde schrijven, daar heb ik een mooi boek van gemaakt via kruidvat.
Met leuke fotos was het een groot succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kies een lied met een melodie die net uit je hoofd te krijgen is en maak daar een tekst op die bij haar past
ook afgezaagd maar bijv

ja je bent oud nu, oh hee ho
grijs en verlept nu, oh hee ho
bloemetjes jurken, oh hee ho
snor en ook snurken, oh hee ho

Heb je even voor mij
ja je wordt nu niet blij
op dit uur van de dag
schieten wij in de lach
want je hoort er nu bij

etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je gaat toch niet de antwoordman achterna he?hihi