Wie weet er in Nederland een camping die direkt aan het spoor ligt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.5K

Het beste antwoord

Vakantiepark/Camping De Heidehoek in Wezep.
Geen ervaring mee hoor. Via Google gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat misschien handiger is om de site eurocampings te nemen. Deze is betrouwbaar en wordt bijgehouden door inspecteurs.

Op de website kies je het land en dan klik je rechts op "Meer Voorieningen" en in de lijst links op Ligging. Je kunt dan zoeken op <0,5 km van openbaar vervoer. Je krijgt dan niet alleen de campings met een treinverbinding, maar ook een busverbinding.

Zoeken op campings met een treinstation is wel erg willekeurig. Je zou dan eerst kunnen kijken in welke provincie je wilt zoeken en dan op de website van de NS kunnen kijken welke stations er zijn. Dat zijn er per provincie niet zo veel.

Vervolgens zoek je in Google Maps of een camping website op of er campings zijn bij die plaats die dicht bij het station liggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Batterijen, Veenendaal