Wordt Ajax toch nog kampioen of is de achterstand te groot?

Voorlopig staan ze derde achter FC Twente, zelfs het halen van de voorronde CL zal nog lastig worden.
Niet dat die voorrondes de laatste jaren zo succesvol verliepen (...)

Wat denken jullie?
Zelf denk ik dat AZ gewoon kampioen wordt dit jaar!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat Ajax het niet gaat redden.
Je hoeft alleen maar naar het spel van AZ te kijken en je weet genoeg. Ik ben ajax supporter maar ik kan er niet onderuit dat Az dit seizoen het beste voetbal speelt en die gaan het dus zoiezo niet meer uit handen geven.
Ik vind wel dat het anders had kunnen gaan, persoonlijk denk ik dat van Basten een teveel met de opstelling ligt te rommelen. Kijk naar Emanuelon, die speelt het best links op het middenvelt en Miralem Sulejmani speelt het best op de linkerflank/linkerspits positie (Bij Heereveen heeft hij heel goed gepresteerd op die positie). Wat doet van Basten? Die gaat Emanuelson op de linkerspits positie van Sulejmani zetten en Sulejmanizet hij op de nummer 10 positie achter de spitsen...
De pannekoek!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

M'n glazen bol is stuk gevallen,en ik drink geen koffie,dus in het "dik"kan ik ook niet kijken.M'n kleinzoon is PSV fan dus laat de bal maar rollen.Misschien komt hij in het goede doel.
Ik zou het echt niet weten PPL,ik wens voor iedereen het goede.De tijd brengt het aan het licht.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze gaan het niet redden. Simpelweg vanwege het gebrek aan kwaliteit. Dat geldt trouwens voor het gehele Nederlandse voetbal wat in jaren niet zo'n laag niveau heeft gekend.
Maar dat terzijde.
Ik verwacht weinig beweging in de rangorde op het moment. AZ zal het wel worden en dat is dan verdiend.

Wat ik hier wel over wil zeggen; het lijkt wel of trainers geen kans krijgen om iets op te bouwen. Het lijkt mij dat het opbouwen van een systeem en een elftal dat dat ondersteund een meerjarenplan kan zijn. Maar ook in het voetbal zijn de commerciële belangen zo groot geworden dat een trainer direct resultaat moet laten zien, of anders z'n biezen moet pakken.
Zo beland je in een vicieuze cirkel....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zolang v basten daar aan de macht is kunnen ze wel 100 mljoen uit geven maar zullen ze nooit geen kampioen worden