Hoe worden de punten van "deze week" bepaald?

Is dat een voortschrijdende week?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb deze vraag al eerder gesteld:
http://www.goeievraag.nl/vraag/loopt-week-gv.8796
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah zie, ik had dus gelijk, maar het is inderdaad lastig zoeken want de vraag was nogal anders dan wat ik me kon herinneren

Antwoorden (3)

Juist dat klopt. Volgens mij is het gebaseerd op de afgelopen 7 dagen, en word om 00.00 de dag afgesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hier ergens op goeievraag.nl gelezen dat het wordt bepaald op basis van de afgelopen 7 dagen, dus als je het morgen bekijkt is het verschoven met een dag ten opzichte van vandaag. Dat is volgens mij wat je bedoelt met 'voortschrijdende week' dus in dat geval ja.

Deze vraag is geloof ik ook eerder gesteld, ik kan hem zo gauw niet vinden, maar ik weet het wel vrij zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook niet kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De informatie waar ik op doel in mijn antwoord kwam geloof ik uit een antwoord van Antwoordman op een soortgelijke vraag als deze. Alleen omdat er toch nog op veel verschillende manieren een vraag kan worden opgesteld en omdat ook de spelling soms afwijkt kan ik het met geen mogelijkheid meer terugvinden. Misschien zou het nog met google kunnen site:goeievraag.nl [zoekwoord]
Het is een voortschrijdend gemiddelde en wordt per 00:00 uur berekend over de 7 laatste dagen... 1213 punten nu voor XiniX en er gaan er vannacht 139 af, want zoveel punten had ik er vorige week vrijdag erbij gekregen... Dus het komt dik boven de 1200 uit... Erg hoog, als de tweede meer dan 700 punten haalt...