Wij spelen iedere maand bingo in de kroeg met 8 kaarten, iedere kaart wordt 3 keer gebruikt. Iedere twee kaarten een rookpauze (3x dus). De avond duurt van 20.00 tot 23.00 uur -/- 1/2½ uur rookpauze is 2 en half uur voor 24 ronden, ofwel ruim 6 minuten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Daar is geen exact antwoord op te geven. Dit hangt af van het aantal deelnemers en de snelheid waarmee nummers worden omgeroepen.
Gaan we uit van 75 deelnemers (75 kaarten) dan is de kans statistisch groot dat er na 64 beurten ‘Bingo’ wordt geroepen (standaarddeviatie 2,7). Wordt er na elke vijf seconden een nummer omgeroepen, dan zal één bingoronde 5x64=320 seconden duren. Dat komt neer op vijf minuten.
Hoe meer deelnemers, hoe korter deze tijd.