mijn vriend herinnert zich een bepaald soort puzzle met bouten en moeren, weet iemand hoe dit heet?

het waren een soort opeengepakte blokken van allerlei verschillende metalen onderdelen, schroefjes, bouten, moertjes, etc die in een heel specifieke volgorde uit elkaar gehaald konden worden met behulp van gereedschap, hetgeen er niet bij geleverd werd. weet iemand hoe dit heet?

4 jaar geleden
2.8K
Amadea
4 jaar geleden
Zoiets?: https://www.3d-puzzlewelt.com/nl/puzzel-schroeven-cast-puzzle-5425004737632-nl
esth0r
4 jaar geleden
nee, het bestond uit heel veel kleine deeltjes
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Dat klinkt bijna als een Ikea kast.... :- Had de puzzel nog een bepaalde vorm of zo ?
B.v. een kubus, cilinder, auto ? (Of een kast ? ;-p)

Antwoorden (1)

4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Ben geen minnaar, maar meccano is géén puzzel !