kent iemand een winkel die nog bakugan en beyblade verkoopt?

beste mensen ik zoek een winkel die nog alle bakugan en beyblade verkoopt zoals
bakugan ballen-figuren
bakugan seizoenen dvd's enz....
en:
beyblade's tollen enz,,, (geen beyblade burst ofzo he)
beyblade seizoenen dvd's

ik hoop dat ik geholpen kan worden dit vond ik vroeger namelijk zo leuk maar heb er thuis niks meer van liggen daar ik te oud werd en er nu dus spijt van heb...

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

op dit forum staat een lijstje van Anime Merch winkels in Nederland.
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=21087
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Gedateerd september 2011. Denk jij dat dit 7 jaar later nog klopt?