ik kan minecraft niet meer opstarten telkens als ik het probeer komt er te staan: unable to update the minecraft native launcher. wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Minecraft.exe wordt tijdens het opstarten van die launcher gedownload, kennelijk heb je geen/slecht internet of is aan de server kant iets aan de hand waardoor je niet de updated minecraft.exe krijgt. Echter is er een workaround als je de log leest van de launcher, daarin staat namelijk het URL waar die minecraft.exe te downloaden is, copy&paste dat in de adresbalk van je Chrome/Edge/Intern etexplorer/Firefox, en plaats deze exe file in het juist minecraft spelletjes folder waar ook die launcher staat.