Worden speelgoedboeken nog steeds verspreid?

Vroeger werden de (Sinterklaar) speelgoedboeken van o.a. Intertoys, Bart Smit in grote getale verspreid. Is dat nog steeds het geval en zo ja, wanneer kan ik deze op de deurmat verwachten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vandaag zat er een Intertoys-speelgoedboek in de bus bij ons.

Antwoorden (2)

Ja van die dikke boeken met overal Sint en dan Piet om een hoekje kijkend :)
Die zie je eind van deze maand, begin oktober weer, ruim op tijd!

Toegevoegd na 12 uur:
Als je toch liever al korting pakt (tot 70% korting!) bij Bart Smit, kijk dan even in de link. Met de feestdagen kan je beter vroeg beginnen met cadeautjes in huis halen. En vergeet niet ze goed te verstoppen in huis, kinderen 'vinden' soms veel te vroeg pakjes :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dit jaar worden ze ook weer verspreid,
Het kan zijn dat het boek niet op jou deurmat ligt.
Dan kan je hem altijd ophalen bij een intertoys winkel.