Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik het aaccount verwijder waar games op zijn gedownload kan ik dan nog de game spelen? (XBOX ONE)

Hallo, ik heb een xbox one op marktplaats gekocht en degene waar de xbox van was had op zijn account games gekocht. Nu is mijn vraag: Als ik zijn account verwijder kan ik dan nog met mijn eigen account die games spelen? Zoja? Nice! Zonee? Moet dat account er dan op blijven staan / hoe moet het anders?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Spellen worden gekocht op een account niet op het systeem. Kortom je hebt het account nodig voor de door dat account gekochte spellen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als ik het account erop laat staan dus de games ook. En ik log in op mijn eigen account. Kan ik dan überhaupt die games wel spelen op mijn account?
sterredag
6 jaar geleden
aangezien je hem al gekocht hebt, is dat vrij eenvoudig uit te proberen denk ik. :) Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding