Wanneer wordt het Intertoys speelgoedboek weer verspreid?

Volgens mij zou het Intertoys speelboek rond deze tijd in de brievenbus belanden. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier is die een tijdje terug al bezorgd.
Ritsuka
9 jaar geleden
lag al in de bus vorige week of zo
jc54
9 jaar geleden
Is hier al gepromoveerd tot oud papier.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb hem ook al een maand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb 'm ook nog niet gekregen!

Het beste antwoord

Dat krijg je komende week in de bus, je kunt het al wel online bekijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hi Crea, Bedankt voor je reactie. Okay, goed om te weten dat het boek na al gewoon in de speelgoedwinkel opgehaald kan worden. Ik denk dat de postbode ons is vergeten. Handige linkjes overigens. Bedankt voor de informatie; ) Groetjes, André

Andere antwoorden (1)

Het boek is al lang gedrukt en bestaat uit 180 pagina's. Je kunt het online bekijken, als het niet bij jou bezorgd is. Want het is geldig vanaf 19 september t/m 10 december. Dus had je het half september in de bus moeten krijgen.
Zie: http://folder.intertoys.nl/intertoys-speelboek-2014-nederland/page/1