Zijn er nog steeds van die tamagotchi speeltjes te koop in speelgoedwinkels?

Best lang geleden was het een soort van rage, van die hele kleine "computertjes" waarmee het de bedoeling was om een viritueel huisdier te verzorgen. Volgens mij heette dit tamagotchi.
Zijn deze nog in speelgoedwinkels te koop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Ja hoor! Bart smit heeft ze nog :). Zijn wel peperduur. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt inderdaad wat je zegt.
Online kopen is veel goedkoper vergeleken met 'n speelgoedzaak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe duur is peperduur? Vroeger kostte ze bij ons zo'n 3 euro dacht ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15 euro is de nieuwe serie.
Helaas zou je ze niet 1 2 3 in een speelgoedzaak meer tegen komen.
De tamagotchi kan je natuurlijk wel online bestellen.
http://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/feestartikelen/klein-speelgoed/tamagotchi/
Tevens heb je tegenwoordig apps voor zowel de apple store en andriod store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder op de website staat dat ze eind van de week weer leverbaar zijn ;)
En dat voor die prijs is een koopje zeg ik zelf !
Ben vroeger echt verslaafd geweest aan mijn beestje :)