Is er ergens een website waar ik Lego-Batman poppetjes kan kopen?

Ik vind Lego-Batman heel leuk, maar er zijn in de Bartsmit enzo. niet veel van die pakketten. Wie weet een website waar ik die poppetjes kan kopen? Van echt Lego?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Bol.com en Playtown.nl hebben ook lego-poppetjes.
Ik weet alleen niet, of er veel prijsverschil in zit hoor.
Ik dacht, dat Lego zelf een prijs-stelling heeft gegeven voor zijn afnemers.
Dus dat elke winkel / shop ongeveer dezelfde prijs moet vragen voor dezelfde producten.
Misschien moet je proberen, of je een site kunt vinden met lego-verzamelaars.
Of via Marktplaats.nl tweedehands.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op marktplaats is er altijd wel wat, kijk maar even in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet maar eens op onderstaande site kijken
A- Tembo is gespecialiseerd in Lego en in Computers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of kijk hier eens rond www.brickshop.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.happybouwstenen.nl/catalogsearch/result/?q=batman