Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik speelgoed kwijt voor het goede doel?

Ik heb veel speelgoed over en wil het eigenlijk aan een goed doel geven. Hoe pak ik dit aan? Ik vind het zonde om weg te gooien, want het is nog in goede staat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan 'm plaatsen op:
www.gratisoptehalen.nl

Toegevoegd na 36 seconden:
Of
http://www.gratisaftehalen.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Neem contact op met een voedselbank in de buurt, daar maken ze rond deze tijd vaak pakketjes voor kinderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je het kwijt op kinderdagverblijven, kleuterscholen e.d. Misschien zit er een kindertehuis bij je in de buurt en anders laat je je kinderen ermee op de rommelmarkt staan, zoals op koninginnedag. Heb je geen vriendin die ook last heeft van overtollig speelgoed? Ga gezellig met z`n tweeën op de rommelmarkt staan, krijg je er nog iets voor terug, want het heeft toch veel geld gekost.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Misschien zijn er bij jou in de buurt wel kinderen die geeen sinterklaas cadeau krijgen omdat hun ouders zich het niet kunnen permiteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een soortgelijke vraag is eerder gesteld.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

http://www.goeievraag.nl/vraag/speelgoed-doneren-hoop-overtollig-speelgoed.283

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk op marktplaats daar staan veel advertenties van mensen die hun kinderen ook wat willen geven tijdens deze feestdagen maar daar de middelen niet voor hebben
en er zijn ook genoeg punten waar je het kunt brengen en die het naar de minder bedeelde landen sturen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brend ze naar een kinder crash...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zit er een kinderdagverblijf of peuterspeelzaal bij je in de buurt. Uit eigen ervaring weet ik dat ze daar dolblij zijn met speelgoed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doneren aan een speel-o-theek ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding