Hoe kom ik aan speelgoed/ nep jaren zestig microfoon op standaard??

Mijn dochter (6) wil bij carnaval een optreden gaan doen en verkleed gaan als zangeres van Petticoat. Om het nog leuker te maken zou zo'n microfoon leuk zijn maar waar vind ik die? Zijn ze te huur? Een echte is wel te huur maar dat vind ik wat riskant qua omgevingsfactoren en kapot kunnen gaan e.d. En erg creatief (zodanig dat ik er zelf één kan knutselen) ben ik echt niet!Tips?

Toegevoegd na 3 uur:
Ter verduidelijking van wat ik bedoel hierbij een afbeelding van de microfoon in kwestie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Amadea
12 jaar geleden
Je dochter is toch zes jaar? Wat maakt het dan uit hoe die microfoon er precies uitziet?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahahaha.... Goeie Vraag! Het gaat erom dat ze met haar act meedoet met een schoolprogramma en als ze wint mag ze meedoen met een groot gebeuren van alle scholen. Heeft ze vorig jaar als K3 aan mee gedaan (en in de finale 2e geworden, dat smaakt naar meer) en nu dus als, soort van, Chantal Janzen in Petticoat. Tsja...dan willen we (ja echt, zíj ook!) dat het plaatje zoveel mogelijk klopt. De moeite van de zoektocht in elk geval waard. Lukt het niet dan wordt het gewoon of géén of een gewone microfoon maar het proberen is kleine moeite groot plezier toch?

Het beste antwoord

op marktplaats zijn van die retro micro`s te koop.
ga ervoor zou ik zeggen.koop er zo eentje voor je dochter.
kun je later weer op marktplaats doorverkopen.veel succes.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had er ook op kunnen komen (was ik ook al op gekomen) maar het woord "retro" maakte het verschil. Ze waren alleen wel duur, dus we hebben een andere oplossing gevonden. Wel bedankt voor het meedenken.

Andere antwoorden (3)

Is er geen rommelmarkt in de buurt die je nog vlug kan meepikken? Ik denk dat je het daar wel vindt! Als ik nog iets vind laat ik het zo snel mogelijk iets weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzinnig antwoord. Als je geen nuttig antwoord hebt, reageer dan gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het alvast op een rommelmarkt gevonden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yeah, right. Jij wel.
kringloper of andere 2dehands winkel. vragen in familie-vriendenkring of die er nog 1 op zolder hebben staan.
en verder eens kijken bij goedkope winkels zoals action, je weet t maar nooit.
marktplaats misschien
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel heb ik natuurlijk al geprobeerd maar door het specifieke van deze microfoon (als het goed is heb ik nu een afbeelding bij geplaatst) is hij niet zomaar (als speelgoed microfoon) overal te vinden. Wel bedankt voor het meedenken. Marktplaats is nog wél een idee!
anneliez
12 jaar geleden
Ik denk niet dat de kinderen echt t verschil zin met een microfoon uit de jaren 60 of 90. Alles wat geen "oortje" heeft, of aan het gezicht bevestigd is, is ouderwets ;)
Koop een opblaasmicrofoon van 2 euro 75 en maak daar zelf een standaard bij van bijvoorbeeld een bezemsteel.
http://pf.bellatio.nl/?opblaasbare-microfoon-opblaasbare-decoratie-10011435.html&page=list-details

Toegevoegd na 5 minuten:
Er is ook een microfoon met standaard te koop, maar die hoort bij een speelgoedgitaar. Als je die wel kunt gebruiken is dat misschien de beste keus: http://pf.bellatio.nl/?speelgoed-gitaar-met-microfoon-kinder-muziekinstrument-10028278.html&page=list-details
Plaatje bij antwoord