Hoe verklaart een astroloog de verschillende karakters van een tweeëige tweeling?

Tweeëige tweelingen hebben dezelfde horoscoop...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het karakter wordt bepaald door de ascedant en maar voor een klein deel door het sterrenbeeld...

Dus zoals bij mij is het sterrenbeeld Schorpioen en de ascedant toevallig ook Schorpioen. Dit is vrij gemakkelijk in te vullen. Maar neem je nu dat van een vriendin van mij. Die is Leeuw van sterrenbeeld, maar weegschaal van ascedant. En dat vind je dan weer terug in haar karakter...

Zo zal dit bij een tweeëïge tweeling dus ook worden bekeken. Het sterrenbeeld is vrij snel bekend, maar de ascedant zal even nader berekend moeten worden. Dit zal afhankelijk van het tijdstip behoorlijk van elkaar kunnen verschillen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier even: http://www.loesje.info/esoterie/ascendanten.htm

Andere antwoorden (3)

Uit zijn dikke duim....
14 jaar geleden
Ach, horoscopen zijn er toch op geschreven dat ze altijd uit kunnen komen? Altijd een beetje tegengesteld en zo vaag dat je er met een beetje fantasie wel iets van kunt maken...

Al is dat niet altijd zo. Ik keek laatst in 1 of ander vrouwenblaadje en ik zou afgelopen maand de man van mijn dromen ontmoeten... Jah, of ik zou een meevaller werk hebben of zo. En dat laatste klopte! Echt griezelig gewoon..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een eeneiige tweeling zijn bijna alle zaken gelijk, behalve de exacte geboortetijd en ook het feit dat de een eerder dan de ander geboren werd... Dus de astroloog richt zich in eerste instantie tot de gelijkenissen en daarna op de verschillen en dan komen die ook zeer zeker boven water...