De meesten geven antwoorden die de mensen graag willen horen, met hier en daar ook een negatief berichtje voor de geloofwaardigheid. Zodoende zijn er voor jou altijd wel zaken in je horoscoop die je herkend. Maar kijk je bij een ander sterrenbeeld, dan vind je die ook!!! Wel zijn er soms ook wel mensen, die een horoscoop gebruiken, als hulpmiddel om spiritueel informatie over iemand te verkrijgen, maar dan is de horoscoop alleen maar de sleutel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (9)

ze kijken in hun fantasie en typen dan een onduidelijk verhaal voor de krant/ tijdschrift.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zuigen het uit hun dikke duim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze recyclen steeds dezelfde woorden zoals liefde, geluk, kansen, geld, gezondheid, vriendschap etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over horoscopen en de (on)betrouwbaarheid daarvan is al vaak gesproken op dit forum. Zie bijvoorbeeld onderstaande bron.

Oh ja, denk jij ook dat er maar twaalf sterrenbeelden zijn? Dan loop je zo'n 6000 jaar achter... er zijn er nu 13. Heb je ooit wel eens een horoscoop gezien die de toekomst voorspelt voor mensen die onder het sterrenbeeld Slangendrager zijn geboren? Zou toch echt moeten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slangendrager staat dat het sterrenbeeld (slangedrager) geen onderdeel uitmaakt van de dierenriem. Waarom zou dit volgens jou dan wel bij de (overigens toch al zeer vage) horoscopen moeten worden betrokken?
Alle antwoorden zoals hierboven gegeven over het verzinnen van horoscopen geldt natuurlijk voor iedere horoscoop in krant en tijdschrift.
Echter zijn er ook astrologen die er veel moeite voor doen om aan de hand van je geboortedatum en tijd en de stand van sterren en planeten een horoscoop op te stellen. Vaak heeft dat dan niks voorspellends, maar zegt dat iets over je persoonlijkheid. Volgens mij zijn er makkelijker manieren om je persoonlijkheid te weten te komen.

Bedenk altijd dat als je een horoscoop leest, of die nu algemeen is of speciaal voor jou geschreven, dat de toekomst is wat je er zelf van maakt en niet wat een ander zegt dat het zal zijn. Als alles vaststond, konden we net zo goed stoppen met leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zuigen ze gewoon uit hun duim !

Sorry ik geloof niet in astrologie !

Toegevoegd op 07-05-2009 19:19:31
Ik zie nu pas dat dit antwoord al gegeven was; een ander antwoord dan: Die schudden ze uit hun mouw !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede astroloog (bijvoorbeeld die van een willekeurig damesblad) bereidt zich uiterst serieus voor voordat de horoscoop wordt geschreven. Meestal wordt begonnen met 1 tot 1,5 fles rode wijn, gevolgd door minimaal 2 gram coke. Daarna een kommetje borrelnootjes, de handen weer schoonvegen en het schrijfwerk kan beginnen. Niets uit de mouw schudden, gewoon pure inspiratie na de nodige voorbereidingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Leuk
kijk uit morgen in het verkeer.
je gaat promotie maken maar kijk uit voor je colega.
ga er op uit in het weekend met de fam
het doet je goed
zie je ieder kan het
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry maar ik moes even
Ze pakken de krant van 10 jaar geleden en tikken het verhaaltje van toen over.