Waarom stellen mensen hier vragen over God en evolutie, terwijl ze al weten dat ze geen sluitend antwoord gaan krijgen?

Ik merk veel vragen over het bestaan van god op, en over god vs evolutie. Over de almacht van god.

Hoe komen mensen erbij zulks een vragen te stellen terwijl ze dus mijns inziens geen afdoende antwoord gaan krijgen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Omdat er mensen zijn die bepaalde interesses hebben en het ook leuk vinden om te weten hoe andere mensen over bepaalde onderwerpen denken. Dit is niet alleen goed voor je algemene ontwikkeling, maar je voorkomt er ook een eenzijdige visie mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Om maar een vraag te stellen denk ik, zijn altijd mensen die het leuk vinden om te ouwehoeren op zo'n site.... mss dat een jaartje extra peuterklas ze goed zal doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat heet bezigheidstherapie -.-
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mensen zullen blijven zoeken naar een rede voor hun eigen bestaan. Ze kunnen betergewoon genieten van het leven dan zich hiermee bezig te houden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Albert Einstein (1879 - 1955)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Albert Einstein (1879 - 1955)