Ook dieren kunnen reïncarneren.

Maar omdat ALLES ENERGIE is, is er meer mogelijk dan je denkt.
Zelfs mensen kunnen in een dier reïncarneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt Witlicht!

Andere antwoorden (3)

Ja,wij hebben thuis nu al voor de 4e keer een gereincarneerd beest.Is van koe tot hond tot hamster tot muis gereincarneerd. Het is typisch,dat het nooit een groter dier wordt,maar altijd een kleinere,ze zal tussen de 2 incarnatie periodes wel volume verliezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Ik had gehoord dat je van reïncarnatie beter werd (hogere kwaliteit, beter dier). Maar van koe naar muis lijkt me geen verbetering. ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,je hoeft als muis niet bang te zijn,dat ze je melken of nog erger sucadelapjes van je maken!
ja, en als je goed leeft word je weer een mens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat "weer"impliceert,dat je al mens was!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zeg ook niet dat het logisch is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een belediging voor het dier....
Ja tuurlijk joh, je wil toch niet uitgemaakt worden voor specicist als godheid zijnde? Dus uitzonderingen worden niet gemaakt: hop, iedereen een (of oneindig veel) extra rondes in de mallemolen van het leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is een specicist Stippel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die onderscheid maakt tussen verschillende soorten (mensen - honden - kippen - noem maar oppen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nooit geweten, dankje voor de uitleg.