Wie heeft personen ontmoet die je nog van vorige levens (her)kent én dat die personen jou ook als zodanig herkennen, dus wederzijdse herkenning?

De wederzijdse bevestiging maakt het opmerkelijk, want wat wil het nu zeggen dat ik JOU zou herkennen en jij dat totaal niet kan bevestigen... Dan is het van nul en generlei waarde en dan heb je er dus ook niets aan. Alleen bij wederzijdse herkenning kun je zaken alsnog afwerken en samen begrijpen waarom je toen zo en zo deed enz enz

ps kom aub niet aan met dat reïncarnatie niet bestaat. Het bestaat wel degelijk, maar niet iedereen ziet het. De blinden kunnen de zon ontkennen, maar de zienden mooi niet... dus weet je er niets van laat dan deze vraag aan je voorbij gaan of wellicht gaat je een lichtje branden ergens. Wie weet...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vind je jezelf niet een heel klein beetje pretentieus? Ik geloof niet dat er een 'ik' (of 'ziel') bestaat om meerdere levens te kunnen hebben. Dat idee gebruik ik dan weer niet als excuus om mezelf te zien als 'ziende' en iedereen die niet hetzelfde idee heeft als 'blinden'. Er zijn ook mensen die denken te ervaren dat er elfjes bestaan of eenhoorns. Die ervaring is voor hen heel echt, maar ook dat is voor mij geen reden om te denken dat ze gelijk hebben, of om - in jouw woorden - 'me een lichtje te laten branden'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
interessant is dat wel en het zou goed kunnen hoor...

Het beste antwoord

Ikzelf niet maar ik ken wel een paar mensen die deze ervaring wel hebben. En voor de kritische gebruikers alhier, ik was aanwezig bij hun (her)ontmoeting en heb hen begeleidt bij het uitzoeken wie, wat en wanneer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi is dat... dank je

Andere antwoorden (5)

Ik niet. Nog niet tenminste :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit lijkt mij nooit voorkomen. Of het moet groot nieuws zijn of mensen die toneel spelen om aandacht te krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het komt niet veel voor, maar ik zeg je dat ik het meemaak... Wat heeft het voor zin om oneerlijk te zijn op deze site... en ik wil graag spreken met lotgenoten die ditzelfde meemaken...
Kom aub niet aanzetten dat reincarnatie bestaat. Het bestaat wel degelijk niet, alleen zijn er mensen die iets onzinnigs moeten verzinnen om het leven spannender en betekenis vol te maken. De duitsers kunnen wel zeggen dat huizen zweven, maar nederlanders mooi niet!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar dan ben ik benieuwd naar de motivatie waarom reincarnatie niet bestaat? Vertel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoef niet iets te motiveren waarvoor geen enkel bewijs bestaat. Daarom hoef jij ook niet te motiveren waarom je president kennedy vermoord hebt.
Nog nooit gebeurd denk niet dat dat kan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vorige levens bestaan niet. Bijgeloof wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het ZEKER weet, dan heb je daar natuurlijk bewijzen voor, please share them?