thee of koffie is bijna altijd goed.

Toegevoegd na 17 seconden:
en de chocolade is er erg lekker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Geef hem/haar een paasontbijtje uit de wereldwinkel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben heel kleine poppetjes uit zuid amerika. Je legt ze onder je kussen, dan nemen ze je zorgen weg. Kosten ook niet veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je een dag vrijwilligers werk? Veel mensen beseffen pas hoeveel meerwaarde (en voldoening) dit geeft als ze vrijwilligers werk hebben verricht..... Moet toegeven je moet lef hebben om dit te geven maar als de gene het aanvaard dan zijn zij een ervaring rijker!

Toegevoegd na 18 minuten:
Even voor de duidelijkheid.... Bij ons (in bergen op zoom) kan je dus een kadobon "vrijwilligerswerk" kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een houten olifantje.
Of rooibosdrank.

Misschien handig als je er even bijzet voor wie het kleinigheidje is? Man, vrouw, kind?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rooisbosdrank gaat t zeker goed doen +1 enne tis voor mn nichtje,vrouw dus
Een klein en mooi gebaar zijn de gelukspoppetjes!

'Worry dolls - gelukspoppetjes
We hoeven het eigenlijk niet meer te melden, want we verkopen ze in enorme hoeveelheden, maar bij een stukje als dit over geluk kunnen ze niet achterwege blijven: gelukspoppetjes uit Guatemala in doosje of zakje of als boekenlegger. Leg ze onder je kussen, en ze nemen alle zorgen weg. We hebben klanten genoeg gesproken, die er heilig in geloven. Vandaar dat wij ze liever 'gelukspoppetjes' noemen dan 'worry dolls".
Daarnaast hebben we ook 'bonequinhas da sorte': gelukspoppetjes uit Brazilie die per stuk of per paartje op een kaartje zitten. Zelfs in een 'zwangere' uitvoering zijn ze er. En tegenwoordig zijn er ook bruidspaartjes. Of alleen de bruid, als ze zenuwachtig is voor het huwlijk.'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie sjaal of omslagdoek, sieraadje, iets gemaakt van colablikjes of autobanden, een theelichthoudertje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een vriendenkring van steen. Dat zijn allemaal poppetjes die in een kring staan en elkaars handen vasthouden. Staat voor vriendschap. Zijn te krijgen in verschillende maten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pakje 'Vandaag' -kaarten ;

uitleg:

De “Vandaag” – kaarten gaan uit van de ervaring dat de wereld waarin wij leven niet alleen bepaald wordt door natuurwetten zoals zwaartekracht.
Er zijn ook subtielere wetmatigheden werkzaam zoals;
“Wie goed doet, goed ontmoet”.
Als je leeft vanuit contact met de Bron in jezelf, dat heb je een spontaan, natuurlijk contact met deze wetmatigheden. Je leven komt tot bloei en je voelt je in de liefde verbonden met de wereld om je heen.
Voor velen van ons is dit contact echter niet meer zo helder. Daarom zijn er nu “Vandaag”-kaarten.
Trek je dagelijks een kaart en ga je in op de uitnodiging van de kaart, dan zult je in een positieve spiraal terechtkomen van geluk en verbondenheid met de Bron in jezelf, en daarmee met de wereld om je heen.

D. Nijssen
Inhoud: 80 kaarten
ISBN 9085080541

Toegevoegd na 59 seconden:
Prijs: €10.50
Inclusief BTW 19%

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het voor een jongere is: ze zijn er ook voor kinderen!

Vandaagkaarten Voor Kinderen

titel: Vandaag voor kinderen

Uitleg:
Trek een kaart uit de stapel kaarten, draai hem om en lees de opdracht. Probeer deze vandaag maar eens uit te voeren! Soms lukt dat heel goed, maar soms ook niet. Misschien vind je het moeilijk omdat je denkt dat het een rare opdracht is. Of je durft de opdracht niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeeeeh.....de WERELD-winkel he ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o, ik ben niet zo van deze wereld!
Een nep slang is een orinigineel cadeau
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf koop ik meestal gebruiksvoorwerpen die zijn gemaakt van gerecycelde materialen. Een tas van drinkkpakjes bijvoorbeeld, of een autootje van conserveblikjes. Ze hebben ook schitterende tassen en kunstvoorwerpen, allemaal handwerk, maar die vallen niet meerecht in de categorie kleinigheidje.

Verder doet een 'kerstpakketje' met verschillende levensmiddelen (vooral kruiden en chocola) het altijd leuk, evenals kleine dingetjes als notitieboekjes van olifantenmest of mooi gesneden houten pennen.

Maar het beste kun je gewoon even een keertje gaan kijken / snuffelen. Je komt ongetwijfeld leuke originele dingetjes tegen, en ook best wel voor elk wat wils ook.