Weet Char echt niet vooraf naar wie ze heengaat?

Want dan vind ik het toch knap dat zelfs de "kandidaten"verbaasd zijn doordat ze dingen vertelt die ze echt niet kan opzoeken.Zo vertelde ze laatst dat iemand een koffiemok cadeau had gekregen van zijn zoon. Zoiets verzin je toch niet? En in de uitzending van gisteren kwam ze ook zonder teveel initialen bij de goede naam van de persoon.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhm... Zouden er veel vaders zijn die nog nooit een koffiemok van hun kind hebben gekregen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De één gelooft het wel, de ander niet, je moet het ervaren! + voor je vraag!
Cryofiel
14 jaar geleden
Of je het nu gelooft of niet, er is maar één werkelijkheid. Velen willen daar graag omheenkomen. Dat kan echter alleen als je je afsluit voor grote stukken van de realiteit. Ik weiger mij af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enig idee hoeveel kinderen hun ouders ooit in hun leven een koffiemok kado doen ? Het is namelijk DE opvolger van de asbak, die niet meer mag. Stropdas was een goede tweede gok geweest, dunkt me.
Zoiets verzin je dus wel degelijk ; het heet Cold Reading en figuren als Char léven er van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En misschien heeft ze wel eerst naar de stropdas gevraagd maar daarop was het antwoorde nee, dat krijg je dan niet te zien.

Het beste antwoord

Alleen Char en de mensen om haar heen kunnen daar exact antwoord op geven. Ik geloof niet dat ze voor de tijd totaal geen informatie heeft gekregen. Een goed getraind persoon kan met voorkennis, mensenkennis en een goed zicht op lichaamstaal heel veel juiste antwoorden geven. De meeste communicatie bestaat niet uit woorden, maar uit non-verbale taal. Iemand die hier getraind in is kan hier zoveel uit halen en daar verder op in gaan. Het feit blijft dat sommige dingen i.d.d. onmogelijk zijn om te kunnen weten. Of ze heeft op voorhand informatie verkregen of ze heeft inderdaad gaven. Wat bij Char het geval is is moeilijk te oordelen enkel door te kijken naar een van haar shows. Daarvoor moet je haar hele werkwijze kunnen zien en kunnen volgen.

Ik hoor regelmatig mensen over Char zeggen dat het niet zo moeilijk is om een naam te raden. Dat het niet zo moeilijk is als je allerlei letters op noemt en dan maar kijkt of je de goede kant op gaat. Dat veel Nederlandse namen veel van bepaalde letters hebben en dat je dan al gauw de naam gevormd hebt. Dan denk oke, als het zo makkelijk is, doe het dan eens even na. Zo makkelijk is het niet. Of ze de juiste letters aan voelt of het gewoon weg raad, het is en blijft knap werk.

De meeste mensen die Char zullen bezoeken willen graag in haar gaven geloven, dus alles wat ook maar een beetje die kans op zal wijzen zal ze verbaasd doen staan, vergetend dat Char dit ook op andere manieren kan weten. Simpel weg omdat ze zo graag willen dat het waar is.

Of Char nou echte gaven heeft of niet vind ik er wat minder toe doen. Sommigen vinden het bedrog en vinden niet dat je een ander dat aan mag doen. Daarentegen hoe je het ook wend of keert, ze helpt mensen. Uiteindelijk helpt ze mensen weer verder op weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Tja, ik geloof niet in Char.
Ik denk dat het een combinatie is van mensenkennis en voorkennis.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk ook eens bij de antwoorden die hier al gegeven zijn:

http://www.goeievraag.nl/vraag/char-kijken-vraag-langer-gebruik.24677
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb grote twijfels over deze vrouw. Het lijkt zo nep .
Zo komt het over bij mij. Ze heeft mij nog nooit overtuigd van dat het echt is wat ze doet. Ik denk dat ik pas overtuigd ben als ik het zelf zou meemaken :) Ik denk altijd dat ze voor gesprekje gehad heeft ,maar dat zie je natuurlijk niet als kijker .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om mee te doen aan dit soort programma’s moet je je aanmelden. Tijdens deze aanmelding stuurt men vaak een verhaaltje waarom me mee wil doen aan het programma
voor het begin van de opnames wordt er uitgebreid gesproken met die mensen die meedoen.
Uit deze informatie halen ze veel informatie die door Char weer gebruikt wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensen vertellen dat ze bepaalde dingen echt niet kan weten.Ze waren soms zelf al digen vergeten die in hun leven gebeurd waren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uit antwoorden die mensen geven kun je vaak heel veel dingen halen.
De antwoorden die Char geeft zijn zo geformuleerd dat er altijd een verhaal van gemaakt kan worden
Cryofiel
14 jaar geleden
@colinda, als je voor jezelf al hebt bepaald dat je WILT geloven dat Char echt iets kan, waarom stel je dan deze vraag nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik open sta voor een andere mening.
Ik weet uit ervaring dat je wel degelijk dingen over mensen kan weten zónder informatie of dat je ze kent.

Het is daadwerkelijk mogelijk om dus informatie te krijgen via energie! Alleen al via een foto of voorwerp kun je informatie krijgen over diegene die op die foto staat of van wie het voorwerp is.

Of dat nou Char is of een ander medium.

Veel mensen twijfelen of dit écht is maar bijna iedereen die het ervaart, gelooft er in of weet het zelfs!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof ik helemaal niets van. Volgens mij is ze van te voren prima geinformeerd over wie ze wel en niet gaat zien.
Char heeft een enorm team van mensen om haar heen die van te voren door de zaal lopen om informatie te verzamelen.

Die vorige show van haar ging ook echt nergens over, met al die letters die ze noemde. Bij vrouwen riep ze altijd gelijk de A en de M, natuurlijk in Katholiek Nederland heten heel veel vrouwen boven de 60 Maria.
Nee hoor, die vrouw is nog faker dan de borsten van Rebecca Loos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze is hartstikke nep, ze heeft mensen in het publiek zitten die seintjes geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wooh daar heb ik nog nooit aan gedacht, zou zomaar kenne...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het schijnt werkerlijk zo te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,ze is immers ook in de huiskamers en op straat.geef haar eens een kans en dan zul je zien dat ze het echt kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah koolwitje ik val van mn stoel....DAT geloof je niet???? en al die theorie uit dat ene boek wel????????????????????????????? WIE is hier nou in de war???en dan deze: ''Ja het SCHIJNT werkerlijk zo te zijn. ''.......pffffffffffffffffff ver-moe-iend!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het gewoon op internet opzoeken: Char ontmaskerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooo jaaa stom van me!!! HET STAAT OP INTERNET!!! NEEE. DAN IS HET WAAR!!! sorry was ik ff vergeten!! als het ergens ''staat'' is het natuurlijk waar..................ik was ff vergeten dat jij niet voor jezelf kon denken.......
Je kunt haar vergelijken met een illusionist die mensen kan doorzagen die naderhand toch nog leven. Het is knap wat char doet, maar uiteindelijk is het nep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Char is al door verschillende mensen ontmaskerd.

Er is ook een test waar mensen zoals Char en Derek Ogilvie hun gave kunnen bewijzen. Maar tot nu toe heeft nog niemand die test ooit gehaald.

Over Char lees je bijv dat ze is ontmaskerd: