Ik denk dat sommigen het gewoon mee hebben gekregen in hun opvoeding.Weer anderen worden gelovig omdat ze iets hebben meegemaakt waardoor ze het''licht''zien.Niet iedereen kan gelovig zijn(een religie)aanhangen gewoon omdat ze daar te nuchter voor zijn.Dus dan zou je kunnen zeggen dat je dan bepaalde eigenschappen moet hebben.Je moet er ''open''voor staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Alle mensen geloven, ik ken er niet één die niet gelooft... Iedereen gelooft dat hij/zij een mens is... Iedereen gelooft dat hij/zij een man of vrouw is... Enz enz...

En dan heb ik het niet eens over een geloof...

Toegevoegd na 1 minuut:
En alleen zij die weten, kunnen alle geloven tackelen, zal ik maar zeggen, dus hoe meer je weet, hoe minder je hoeft te geloven... En hoe minder je gelooft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Iedereen gelooft dat hij/zij een mens is.... hij/zij een man of vrouw is"...
Dat noem ik dingen die ik zeker weet.
rose
14 jaar geleden
En: Hoe meer je weet, hoe minder je weet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzinnig antwoord!!
Mensen die zich ergens aan vast willen houden,en daar zekerheid uit putten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je
Ik ben gelovig, maar ik heb geen bepaalde eigenschappen ofzo daarvoor. Ik zie mij als een mens net als de mensen die niet geloven. Het enige verschil is dat ik wel de Bijbel geloof.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen gelooft toch wel ergens in; waar ben je anders vandaan gekomen?

Dus iedereen moet wel iets geloven of je nou uit de bloemkool, met de ooievaar of via een auto hier bent gekomen; je bent niet uit het niets ontstaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle mensen kunnen gelovig zijn. Er zijn gelovige mensen waaraan je dat kunt zien maar het is meestal niet zo dat je daar bepaalde eigenschappen voor nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat er meer is, anderen geloven dat niet..
Dus, iedereen gelooft..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelovigen vindt je onder de armen en de rijken.
Mensen uit de stad en uit een dorp.
Alleen lagere school of een hogere opleiding.
Jong en oud, ik zie geen verschil.
Kerken vindt je overal, ook al zijn ze minder vol dan vroeger.