Kan ik ergens de astrologische voorspelling voor het sterrenbeeld Leeuw voor dit jaar terugzien?

Ik wil graag zien wat er voor de Leeuw dit jaar voorspeld was om te constateren of er ook maar iets van zo'n voorspelling heeft geklopt. Ik geloof niet in die flauwekul, maar hier is er een discussie over ontstaan.

1.3K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er genoeg zoekt, vind je in retrospect vast wel een paar waar achteraf ' frappante' dingen in staan.
Doe het voor de grap trouwens ook eens met een paar willekeurige andere sterrenbeelden of jaren ; evengrote slagingskans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof wel in astrologie, maar NIET in die algemene jaarvoorspellingen of weekvoorspellingen in een weekblad of krant. Deze zijn altijd superoppervlakkig: het kan natuurlijk nooit zo zijn dat iedereen met hezelfde sterrenbeeld hetzelfde jaar of dezelfde week heeft.
Je moet je eigen, persoonlijke horoscoop kennen, met alle persoonlijke planeetstanden, aspecten en huizen, dáár valt inzicht uit te halen. Nooit uit die tijdschrift voorspellingen die lees ik dan ook nooit.