Het zijn diplomaten bij uitstek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht dat dat de schorpioenen waren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat had je GEDACHT... is niet zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik blij dat deze dubbele schorpioen ook nog eens lekker diplomatiek is...
wikken en wegen niet snel een beslissing kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze vallen onder de luchttekens. Het zijn doorgaans rustige, evenwichtige mensen die hun beslissingen goed afwegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen, daar hoef je namelijk geen astroloog voor te zijn, want astrologie is een nergens op gestoelde pseudo-wetenschap, en de sterren zeggen net zo veel over je persoonlijkheid als je schoenmaat. Of nog minder.
Maar de vraag is dus of er wat zinnigs bij zit.
Als je het wilt horen vast wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij heldere nacht kun je 'm zelf zien.
De helderste sterren zijn Alpha en Beta Librae.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sterrrenbeeld weegschaal dan ben je geboren tussen1 september en 1 november
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt niet, tussen 21 september en 21 oktober!!!!
Cryofiel
14 jaar geleden
Klopt niet. Gemiddeld tussen 23 september en 23 oktober, maar dat kan van (geboorte)jaar tot (geboorte)jaar een beetje verschillen, voornamelijk vanwege schrikkeljaren. Raadpleeg de astrologische efemeriden als je het precies wilt weten voor jouw geboortejaar. Overigens klopt ook die 23 september en die 23 oktober niet, want dat is alleen maar volgens de astrologische theorieboekjes. Die zijn de afgelopen 6000 jaar niet aangepast, terwijl de sterrenhemel in die tijd wél is veranderd. In werkelijkheid "ben" je nu een weegschaal als je geboren bent tussen 31 oktober en 21 november. Als je dat niet gelooft, ga dan naar buiten en *kijk omhoog*. Dat is veel relevanter dan die verouderde theorieboekjes van de (westerse) astrologen. Overigens kunnen ook deze datums van jaar tot jaar wat verschillen, ook hier weer voornamelijk vanwege schrikkeljaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan beide reacties
tussen welke twee data liggen de door jullie genoemde data ? juist ja tussen 1 september en 1 november
Cryofiel
14 jaar geleden
Ah, op die manier. In dat geval (dus als je dat zo bedoelde) was je antwoord kennelijk een tikje te cryptisch.
"Weegschaal is, net als elk ander sterrenbeeld, een verzameling sterren die niets met elkaar te maken hebben, behalve dat ze vanaf een bepaald punt in de ruimte gezien in een formatie lijken te staan die sommige organismen doet denken aan een voorwerp die zij kennen van de planeet die zij bewonen. Deze vergelijking vergt echter nogal wat verbeeldingskracht.

Deze sterren kunnen lokaliseren kan helpen bij nachtelijke navigatie, wanneer je weet in welke periode van het jaar men zich bevind."

Licht aangepaste versie, maar het antwoord blijft verder hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik, want ik ben een weegschaal.
Zeer evenwichtig, diplomatiek, fijn gezelschap om in te verkeren, weloverwogen. In één woord tóp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook weegschaal....ben op mijn best al alles in evenwicht is,gebeurt er iets dan duurt het een poosje voor ik weer in balans ben.
hou niet van ruzie en zie altijd het goede in mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het denken is voor de weegschaal als luchtteken zeer belangrijk. Hij besteedt veel tijd aan piekeren en moet iets begrijpen
voor hij verder kan. De weegschaal is de grote twijfelaar van de dierenriem. Hij probeert voortdurend het evenwicht te
behouden tussen het mannelijke aspect en het vrouwelijke aspect van zijn karakter.
Verder is de weegschaal emotioneel, vriendelijk, ruimdenkend en creatief. De weegschaal heeft een hekel aan ruzie. Toch
slaagt hij erin om in ieder gezelschap een discussie op gang te brengen. Dit doet hij om zoveel mogelijk informatie te verzamelen om zo gemakkelijk een eigen mening te vormen. De weegschaal bekijkt alles immers vanuit verschillende standpunten om zijn innerlijke harmonie te behouden.
De weegschaal heeft behoefte aan veiligheid en harmonie. Hij zal daarom proberen de sfeer thuis en op het werk zo aangenaam mogelijk te maken.
Dit luchtteken valt niet graag op en draagt dan ook geen felle kleuren of in het oog springende details. Hij gaat gekleed in een sobere, harmonieuze outfit.
De weegschaal is tactvol en een geboren bemiddelaar. Dit is nodig als hij wil vermijden dat iedere discussie ontaardt in een
ruzie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer een plus......tja ik ben weegschaal hé
klopt helemaal dit stukje tekst...alleen ben ik geen hij,maar een zij...
Element: Lucht
Karakter: waarheidsgetrouw
Manager Planeet: Venus
Mineralen: Koper
Geluks Dag: Vrijdag
Geluks Nummer: 6
Geluks Steen: Opal
Geluks Kleuren: Clear, roze, blauw, turquoise
Geluks bloemen: Remember me roze chrysant
Geluks Geur: Gardenia, jasmijn, orchidee
Geluks Muziek: Romantische stukken
Meest specifieke Karakter: Respect
Grootste ideaal: de perfecte vriendschap
Grootste Fout: jaloezi
Grootste verlangen/wens: de waarde van zijn/haar wordt begrepen
Grootste vaardigheden: Business en winkelen