Wie kent er een goede, spirituele chatsite?

Kent er iemand een goede chatsite of forum, waar je over spirituele onderwerpen met andere geïnteresseerden van gedachten kan wisselen? Op GV ontstaan soms interessante discussies, maar daar is deze site eigenlijk niet voor bedoeld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spiritueel en Chatten, dat spreekt elkaar tegen... Ik ken er geen enkele... (op GVF kan dat wellicht gemaakt worden...)

Het beste antwoord

GVF...

GVF, zojuist gemaakt een Spirituele Chatsite Forum...

http://www.goeievraag.openbaar.info/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ga ik maar eens lid worden hiervan, dank! + 1
AWM
14 jaar geleden
Strakke actie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 inderdaad.

Andere antwoorden (4)

Wat dacht je van GV?

Bij spirituele vragen ontstaan vaak hele discussies. Voordeel van GV is dat er zowel gelovers als niet-gelovers, en ook twijfelaars, aan die discussies deelnemen. Meestal met respect voor elkaar, zonder vuilspuiterij.

Bij speciale spirituele forums zie je meestal dat het een onderonsje wordt van gelovers. De diepgang kan soms groter zijn, de breedte is dat zeker niet.
Cryofiel
14 jaar geleden
Mensen die spirituele gaven hebben, die kunnen chatten zonder internet.
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje voor de lach (alweer) :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor,echt flauw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil nog wel eens lukken, wist je niet he?
Zelfs hier op G.V.
AWM
14 jaar geleden
Wat nou, 'wist je niet'.
Ik ben de Antwoordman, en ik zeg niet zomaar wat ;)
Ik heb zojuist een vraag naar je geteleporteerd, wat is hier je antwoord op?
Buiten GV en dan nu de site van XiniX, ken ik ze niet.

Als je op zoek bent om grotere hoogtes met elkaar te bereiken, dan zal dat moeilijk gaan via internet. Je hebt daarvoor namelijk elkaars energie nodig, die je moet versterken.
Dit heb ik alleen nog maar meegemaakt face to face.

Toegevoegd na 21 minuten:
Google eens op "spiritualiteit forum"

de eerste 3 treffers:

http://www.jhk1.nl/forumjhk/viewforum.php?f=2&sid=2982210ed9e02f17b1bef33c9d192ce7

http://www.spiritueleforum.nl/forum/

http://www.enzovoort.com/forums/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer, want ik vind het toch erg leuk om ook via internet over dit soort onderwerpen van gedachten te wisselen. Maar ik heb me inmiddels aangemeld voor GVF (dankzij Xinix).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toevoeging geplaatst. Heb ik een plusje verdient?:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, ja zeker heb je een plusje verdiend. Dank!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel het alledrie geen sites zijn waar ik aan zou willen deelnemmen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet? Wat zoek je dan?
Op facebook zijn een heleboel groepen te vinden die het over spiritualiteit hebben. De meesten wel in het engels geloof ik.