Tja...waar zoek je op een gegeven moment naar?....Je zal je moeten afvragen of je zonder kunt....Dat zou pas mooi zijn...toch? Bij dat besef gaan er vaak deuren bij je open....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord... +10

Andere antwoorden (11)

Nee. Tenzij je eindeloos de tijd hebt.
Ze zeggen wel eens 'wie zoekt zal vinden' maar dat wil niet zeggen dat je altijd vind wat je zoekt. En wat je zoekt komt vaak op je pad als je niet aan het zoeken bent. En dat geldt zowel voor je sleutels of je bibliotheekboeken als voor abstractere zaken als liefde of begrip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
model reincarnatie ondersteunt eindlose tijd
ja, vooral ook omdat wat je zoekt aan verandering onderhevig zal zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat geloof ik niet. Sommige zaken laten zichzelf niet op die manier oplossen. Was het maar zo eenvoudig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.

Sommige dingen bestaan niet. Dan kun je zoeken tot je een ons weegt, je zult ze niet vinden.

Sommige dingen bestaan, maar zijn voorlopig onvindbaar, hoe hard je ook je best doet. Sommige dingen bestaan maar zijn wellicht voor eeuwig onvindbaar.

Zo gauw je je dat realiseert, voel je je een stuk ontspannener en vrediger.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dingen die niet bestaan, bestaan ook niet als de doel van de zoektocht dus het is hier onnodig te zeggen dat het gaat in dit vraag over de dingen die wel bestaan zoek jij iets dat niet bestaat, dat jij het zegt?
Nee, maar meestal zal je het wel vinden als je er niet meer naar zoekt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je vind het uiteindelijke pas als je je zoektocht helemaal opgeeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, want je vindt altijd iets waar je het laatste hebt gezocht.
14 jaar geleden
Don't give up !! Als je stopt met zoeken heb je geen uitdagingen meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, veel alchemisten hebben tot hun dood gezocht naar een manier om goud te maken, maar niemand die het vond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoeken naar het onmogelijke heeft geen zin.
Dankbaar zijn voor wat je al gevonden hebt, zonder meer te willen is moeilijk, maar mogelijk.
Zonder eindeloos te zoeken is er ook geen teleurstelling als het niet gevonden wordt.
En wat er niet voor je is zal je ook niet vinden ook al zoek je eindeloos door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aangenomen, dat er gezocht wordt naar zichzelf
ja er is geen deur dat het niet gevonden wordt
zelfs als de zoektocht is opgegeven :D
en misschien juist dan