Omdat alles wat je ziet, niet echt gebeurt of gebeurd is...

Daarom zijn dromen bedrog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dromen zijn geen bedrog alleen veel mensen weigeren ze te begrijpen en negeren de boodschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige boodschap,die ik ooit krijg in een droom,is dat ik nodig moet plassen. En ja hoor,het is nog waar ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hohoho....
Dromen zijn bedrog omdat een droom een product van de verbeelding is, of een verwerking van hetgeen je bezig houdt of wat je meemaakte. Ondanks het realistisch lijken van een droom zit er geen toekomstvoorspelling in. Je kunt er maar beter van genieten dan in geloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn droom om rijk te worden heb ik al jaren. Maar blijf dromen. Omdat deze droom een wens is. En de kans dat dit uitkomt is bijna nihil, dus hou ik mezelf voor de gek en is het bedrog

Ook kan je dromen en je weet wat je die nacht gedroomd hebt en komt later uit. Dat is iets wat je overkomt en vaak onbegrepen wordt. Dus of dromen altijd bedrog zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met 'dromen zijn bedrog' bedoelt men de droom die een wens inhoudt. Dromen van een mooi huis of een lange vakantie maakt het nog niet waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tis fake heh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Dromen zijn bedrog" is op meerdere manieren op te vatten. Het woordje "dromen" alleen al kent verschillende betekenissen.

De dromen die je 's nachts tegenkomt hebben boodschappen en zijn soms zelfs voorspellend; lang niet altijd bedrog dus. Echter, angstdromen of dromen dat je bijvoorbeeld rijk bent, hoeven geen voorspellende dromen te zijn of iets voorspellends in te houden en zijn dus bedrog te noemen.

Misschien dat er met bedrog in deze content eerder bedoelt wordt dat dromen verkeerd begrepen worden.

Uiteraard zijn wensdromen geen bedrog, zolang je er in gelooft dat alles mogelijk is met wilskracht.

Zelf denk ik dat "dromen zijn bedrog" inhoudt zoals het liedje mee geeft; bijvoorbeeld de droom dat je eindelijk met je grote liefde samen bent terwijl hij jou in werkelijkheid niet ziet staan, je vervolgens wakker wordt en verdrietig beseft dat het maar een droom was...

Dan maar hopen dat het een voorspellende droom was. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dromen is leven in de andere wereld, deze wereld is door je zelf geschapen.
Ontstaan door onverwerkte emoties van je zelf, bepaalde wensen die je graag wil en je éigen fantasie en frustratie's
Soms hebben dromen ook boodschappen en kunnen voorspellend zijn, maar dat komt gekukkig bijna niet voor.
Een droom is dus eigenlijk een spiegelwereld van je zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Makkelijke vraag als je zieneres bent.
Sommige dromen bevatten toch echt wel waarheden, hetzij rechtstreeks hetzij symbolisch, dus niet alle dromen zijn bedrog vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag het me af.

In ieder geval verstaan wij de taal niet die dromen spreekt en kunnen de dromen niet begrijpen.
Hierdoor kunnen wij (ik in ieder geval) niet beoordelen of dromen inderdaad bedrog zijn of juist niet.

Het is gemakkelijk om te zeggen dat dromen bedrog is, want dan hoeven we niet die taal te leren. Zijn we lui?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je dromen ook zijn!
De uitslag is meestal een illusie,hersenschim of waanvoorstelling. Dus???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dromen zijn al je verlangens..