glaasje draaien hoe?

hoe draai je een glaasje (figuurlijk)

Toegevoegd na 14 minuten:
en waarom willen mensen niet dat ik het doe (wat zijn de nadelen) en kennen jullie persoonlijk iemand die er problemen mee heeft gekregen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die reageerde kent wel iemand die het ooit eens heeft gedaan(maar nooit alleen) maar ik wil een reactie zien van een persoon die hier aan mee heeft gedaan en problemen heeft gekregen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot nu toe vind ikvdit het sterkste argument

Het beste antwoord

Op onderstaande site kun je lezen hoe het werkt.

Lees wel even goed de disclaimer, want het kan een gevaarlijke bezigheid zijn als je niet weet wat je doet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Glaasje draaien is geen leuk spelletje.
Glaasje draaien is vragen om GROTE MOEILIJKHEDEN.
Hoewel het altijd als een grapje gezien wordt, ken ik persoonlijk mensen die nu na ruim 15 jaar er nog steeds last van hebben, en geloof me ik maak echt geen grapje.
Het kan leiden tot slecht slapen, nachtmerrie's, hoofdpijn, concentratieverlies en erger.
Waarschijnlijk krijg ik nu min duimpjes, maar die krijg ik alleen van mensen die hier niets van begrijpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker geen minduimpje ik vind het respectabel dat je me probeert bij te brengen dat dit niet als spel kan worden bedoeld.
Rieneke1
14 jaar geleden
nee hoor, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 eddijst, want je hebt heel erg gelijk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed gezegd+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Niet aan beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vast niet het antwoord wat hij wilde horen, maar het is wel 't verstandigste antwoord, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke dit is overdreven hij heeft een goed antwoord maar dat iedereen nou plusjes geeft dat is wat te. hij geeft nog geen antwoordt op mijn vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ed, en wessells: je stelt ook niet echt een vraag hè: "Glaasje draaien hoe?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en jij mar op minnetjes wachten +1 goed gezegd. wegblijven van dit soort "spelletjes"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wessells als je vraag is hoe het moet, dan geef ik je geen antwoord, dat zal je van mij niet horen, aan de reactie's kun je wel zien dat het geen spelletje is, ik wil niet medeverantwoordelijk worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met glaasje draaien kan je de verkeerde geesten oproepen die met jou kunnen gaan dollen, niet voor even maar voor jaren.
Moeilijk te begrijpen voor mensen die niet in geesten geloven, maar bijna alle slachtoffers van glaasje draaien zijn juist mensen die er niet in geloofden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mjager zie de twee vermelde links.
Dan kan je er alles over lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ed, ten overvloede van mij nog een plusje erbij!
capthavoc
14 jaar geleden
in tegenstelling tot atheisten geloof ik wel in God en ook in de andere kant dus.
Glaasje draaien open de geest naar een onzichtbare wereld van angst
ook al geloof je niet in God.
De waarschuwing in de bijbel geldt voor iedereen.
maar ook al geloof je hier niet in
doe het toch maar niet
Mochten je vrienden er toch aan beginnen en misschien toch jij ook nog
Ik heb wel een "oplossing" maar die geef ik je niet op voorhand
omdat je dat anders als een wapen zou zien en je toch in die situatie begeeft. mijd het ten alle tijden
vandaar dat ik je die niet geef. op voorhand
maar mocht er toch iets gebeuren zoek me dan nog op
dan geef ik je het wel.
Je kunt beter de film jumanji of zathura kijken met robin williams dan kun je tenminste nog een paar uur lol hebben en is niet gevaarlijk.Nee gelukkig kan ik geen mensen die het gespeeld hebben en nee ik zou het spel ook niet willen spelen omdat er negatieve (energie)dingen gebeuren waar wij geen vat op hebben.Ik kan het je niet verbieden maar ga aub positieve dingen doen en ik kan je alleen maar adviseren blijf daar ook bij daar word je gevoelsmatig veel gelukkig van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al wou dit zelf - uiteraard als een grapje met vrienden - een aantal jaar ook doen. Ik wist totaal niet wat ik moest doen dus zocht ik naar informatie. Uiteindelijk kwam ik op een site die uitlegde wat de gevaren allemaal wel niet zijn. Uiteindelijk heb ik 't maar niet gedaan omdat het me te gevaarlijk en eng leek.

Voordat je het gaat doen zou ik als ik jou was eerst even de bron lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In tegenstelling tot de meeste mensen denk ik geloof ik wel in God en dus ook in de andere kant
Glaasje draaien en alle vormen van waarzeggerij of geestenbezweren pendelen enzo open de ontzichtbare wereld.
en daarmee een wereld van angst
De bijbel verteld niet waarom en hoe het werkt maar alleen dat je er verre van moet blijven.
ik geloof dat ik qua praktische handelen nix anders vertel dan anderen.
Dus simpelweg blijf er bij weg en hou anderen ook tegen
mocht er ondanks dat toch iets gebeuren vertel het ons
een kenmerk kan ik je wel geven als zoiets gebeurd zullen ze het afdoen alsof er nix gebeurd is maar geloof daar maar nix van.
dus mocht je hulp willen zoek me dan maar even op.
14 jaar geleden
Ik geloof niet in geesten maar het lijkt me goed mogelijk dat mensen in een nadelig antwoord gaan geloven en er onbewust naar toe leven (selffulfilling prophecy).