Veel mensen die denken zich thuis te voelen bij new age, zijn meelopers met de anderen.
Het is interresant om er bij te horen en je er naar te kleden.
Vaak overdrijven ze in alles wat er mee temaken heeft.
Ze willen alleen maar opvallen om hun eigen problemen te verbloemen.
Ze willen bewust dat er over ze gepraat wordt.
Ze willen bewust ergens bij horen, dat geeft ze een gevoel van eigenwaarde.
Het zijn vaak de eenlingen in de maatschappij.

De echte new age mensen vallen vaak minder op of helemaal niet, die hebben gekozen voor de levensstijl die er bij hoort, die zijn geruisloos te midden van ons aanwezig.
Die hebben er bewust voor gekozen, die hoeven niet zo nodig aan iedereen te laten zien waar ze bij horen.
Dat zijn de echte ,soms zie je het aan ze , maar vaak ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een pluizige typetje die alles gelooft als het maar een Oosters tintje heeft. Hij/ zij gelooft in allerlei al dan niet spirituele zaken die helemaal niet te bewijzen vallen of bewezen zijn dan het onzin is (zoals astrologie)...

Toegevoegd na 31 seconden:
pluizig typetje, dus... :$
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha... -3 lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kun je dit antwoord nu afkraken terwijl er gevraagd wordt waar je aan denkt ... hier is toch iedereen vrij in? Als iemand denkt dat een punker eruit ziet als iemand met gele krullen en een roze handtas, who cares....!!! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand die tot nu probeert om mijn mening te ontkrachten... Te triest.
Merendeel vrouw, midden dertig. Uitzonderingen daar gelaten.
Soms met luchtige kleding en veel kleuren.

Eigenlijk kan je een "new age" persoon niet van de straat plukken. Als je 100 personen aanspreek of zij wel eens in een new age winkel is geweest, zul je verbaast zijn of het uiterlijk van deze personen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zien er heel verschillend uit. Het zijn net gewone mensen. De gemiddelde leeftijd is wel > 25.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als Ad Visser
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het om New Age gaat, geloof ik niet zo in stereotypes. Wel zijn het vaak 'eigenzinnige' types die meestal goed weten waar ze in het leven staan en waar ze naartoe willen. Een brede blik, zonder grenzen, onderzoekende geest.

Niet iedere New Ager is direct herkenbaar aan een bepaalde kledingstijl. Dus er lopen er veel meer rond dan je op het eerste gezicht zou denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt heel erg positief. Ben je zelf new age?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je :) Ik kan mezelf niet in een hokje stoppen, ik ben van alles wat en van alles niets. Dus ook new age ;) Als je een brede blik hebt, een onderzoekende geest en niet overal grenzen aan stelt, vallen de hokjes (gelukkig) veelal weg.