Een goed mens bestaat niet bij de gratie van leraarschap aan een slecht mens. Een goed mens kan net zo goed een goed mens zijn voor andere goede mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat heb je dat mooi en zo helemaal volledig gezegd - +1 !!
een oosterse wijsheid zegt dat je *iedereen* als je leraar zou kunnen beschouwen.....

en wel het *meest* geldt dat voor de mensen waar je een hekel aan hebt.....daar leer je het meeste van.
Het gevoel dat hij bij je veroorzaakt zegt minstens zoveel over jou als over die ander. Hoe kun je daar beter mee omgaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een slecht mens doet verkeerde dingen met wetenschap en een goed mens goede dingen. Er zijn ook veel goede mensen ;)