Ik ben maagd en het interesseert me helemaal niks. Horoscopen bestaan niet en zijn gewoon gemiddelden die bij elkaar worden genomen. Iedere horoscoop kan wel bij iemand uitkomen, maar nooit bij jou. Het is puur toeval en gemiddelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

ik ben Maagd...en van sterrenbeeld Vissen......;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben maagd en ook mij doet het niets.
Soms lees ik ze, puur uit nieuwsgierigheid.

Het is niet dat ik mijn doelstellingen van de dag afstem op mijn horoscoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben weegschaal. Ik lees er wel eens wat over, maar echt geloven in astrologie doe ik niet. Ik vind het soms wel grappig om te lezen. Klopt meestal niks van, alleen wat algemene dingen, waar je bij iedereen alle kanten mee uitkan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4 vragen in 1...

Mijn ascedant is net als mijn sterrenbeld Schorpioen...

En wat betreft die andere 3 vraagtekens. Ik zie niet wat er relevant is aan het antwoord geven hierop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn sterren beeld is Vis. Sterrenbeelden zijn beelden als afspiegeling van de sterren. Veel mensen houden hun horroscoop soms dagelijks bij. Eigenlijk moet je het hebben over astrologie. Er zijn vastomlijnde karaktertrekken die bij het sterrenbeeld horen. Maar leg de daghoroscoop uit verschillen de internet sites en kranten naast elkaar, dan zul je zien dat er geen enkele overeenkomst te zien of te vinden is. Het heeft te maken met het feit dat we ancdenten hebben in de horoscoop. Al heel vroeger hechtte men grote waarde aan de astrologie. Er ontstaan fenomenen in uitleg van karakters zoals de vis een dromer is en ongrijpbaar. Om maar bij mijzelf te blijven. Dit soort grove schetsen zijn waar, maar er komt heel veel bij kijken wil je een echt goede horoscoop horen. Je zult je hiervoor naar een erkende astroloog moeten die er veel over zal moeten weten. Wachten erop is er niet bij, want het vergt heel veel werk en vooral rekenwerk wil je een goede betrouwbare horoscoop willen. Voor een goede horoscoop ben je zo een lange avond bezig zo niet twee. Persoonlijk ben ik er soms mee bezig alhoewel ik meer van de eigen intuitie uit ga. Ik ken iemand die elk jaar een horoscoop trekt en heeft hier mega veel werk aan. Ja ik geloof erin het zijn al oude methodes met verschrikkelijk veel rekenkundig werk. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben weegschaal, en ik ben varken. Andere astrologische tradities kan ik zo snel geen antwoord voor verzinnen/vinden.

Mijn westerse horoscoop wordt mij regelmatig voorgelezen door m'n chef, en hier kunnen we vaak hartelijk om lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geloof ik kreeft, en het boeit me helemaal niets want het zegt ook niets. In het beste geval zijn sterrenbeelden een self fulfilling prophecy, in het ergste geval zijn het barnum-beweringen en dus gewoon boerenbedrog. Het interesseert me wel, in zoverre, dat het me intrigeert hoe zelfs verstandige mensen er in vredesnaam in kunnen geloven en op welke tientallen manieren inmiddels al is bewezen dat het geen enkele waarde heeft. Nee, mijn horoscoop lees ik nooit, maar ik lees sowieso dat soort tijdschriften eigenlijk al niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als Starbless ben ik schorpioen met ascendent schorpioen. En ik ben paard.

Nee, ik doe er verder niets mee, behalve dat ik een paar dikke boeken heb met algemene karaktertrekken ed van alle sterrebeelden, oa Sunsigns en Moonsigns - gewoon leuk om te lezen. (Ik heb beslist meer dan 10000 boeken over allerlei onderwerpen - ben nieuwsgierig, hè?)
En het is natuurlijk kolder dat alle schorpioenen deze week of vandaag ruzie krijgen met een kollega, of eens wat meer tijd moeten besteden aan hun partner, of de vruchten zullen plukken van vroegere inspanningen - kan het vager???
Het is voor mij ook zeker geen topic voor aan de bar, als variatie op "kom je hier vaker" en dergelijke afknappende binnenkomers....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een echte onvervalste vis. Mijn geboortehoroscoop zegt me heel veel, de dagelijkse huis- tuin en keukenhoroscoop zegt me niets. Deze is te algemeen en op iedereen toepasbaar.

Verder ben ik erg geïnteresseerd in astrologie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben kreeft. Ik ben niet veel bezig met sterrenbeelden, ik heb wel iets beters te doen. Ik lees mijn horoscoop af en toe in de trein, maar ik doe er verder niets mee. Ik geloof er ook niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tweelingen, maar het interessert me niets, ik lees nooit een horoscoop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waterman - hij die altijd wel een nieuw idee heeft. Lees heel sporadisch eens een horoscoop. Heb onlangs een psycholoog ontmoet die daar wel veel aandacht aan besteedde in het kader van haar werkzaamheden en die beweerde dat elk sterrebeeld wel degelijk aansluit op bepaalde karaktereigenschappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steenbok.. ik vind het soms wel grappig om mijn horoscoop te lezen, maar het klopt niet vaak precies. En bij dit soort dingen vind ik: het kan bij iedereen wel kloppen... Soms zitten er wel dingen bij waarvan ik denk: Hé, dat is het precies! maar ik lees ze eigenlijk alleen achteraf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben een steenbok, dat wil zeggen, arrogant, koppig...maar ook trouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben steenbok. En de horoscoop zoals die in een tijdschrift of krant staat, dat is zo algemeen dat het me niets boeit.
Op zich vond ik wat uitgebreidere horoscopen wel interessant, maar niet genoeg om er echt mee bezig te zijn of te geloven dat ze echt volledig kloppen. Wie ik ben heeft niet volledig te maken met wanneer en waar ik geboren ben, en al zeker niets met de sterren.