Hoe vaak per week check jij je (dag)horoscoop? En waarom doe je dit?

Ik ben benieuwd hoeveel mensen hun horoscoop lezen en waarom ze dit dan doen. Geloof je er in? Ben je nieuwschierig? Doe je het voor de lol, of omdat je bijvoorbeeld elke dag de metro en de spits van A tot Z leest in de trein?

En doe je er iets op uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Als ik toevallig een Spits of Metro zie liggen en ik zie de horoscopen staan, lees ik ze wel even vluchtig. Maar het zegt me niet veel. Zeker niet die daghoroscopen waar alle teksten op iedereen van toepassing kunnen zijn. Soms staat er iets in wat op mij zou kunnen slaan, maar ik doe er niets mee.

Astrologie in andere vormen spreekt me trouwens wel aan en geboortehoroscopen zeker ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (18)

Nooit. Die onzin kan ik zelf wel verzinnen, maar dan leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof zelf niet in een Horoscoop. Vaak staan er algemene dingen in die op een groet groep mensen betrekking kunnen hebben.
Toch kan ik het niet laten om de horoscoop te lezen als ik hem toevallig tegen kom in een krant of tijdschrift. Soms ben ik toch situaties tegengekomen dat de horoscoop toch een beetje gelijk heeft.
Maar dit zie ik toch echt als toeval!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
28 keer (gemiddeld 4 keer per dag dus), omdat ik zo'n slecht geheugen heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees 'm wel eens in de Spits ofzo, maar nooit echt omdat die interessant is. Ik ken mijn eigen 56 A4-tjes tellende geboorte horoscoop en die is vrij correct...

Dus om antwoord te geven op je vraag: Vrijwel nooit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel bailey... Misschien red ik een 5-5 eindstand nog wel...
Alleen als ik er toevallig ergens eens zie staan. Dan neem ik me altijd voor om te checken of het die dag of week ook echt klopt. Maar meestal ben ik het na 5 min al weer vergeten. Zo interessant vind ik het dus niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Horoscopen zijn 100% onzin. In onderstaand filmpje wordt in 1 min. 35 duidelijk gemaakt waarom. James Randi, de man in het filmpje, heeft zelf jaren lang horoscopen uit zijn duim gezogen voor een tijdschrift tot hij tot inkeer kwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nul keer per week, ik geloof niet in horoscopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkele keer. Geen behoefte aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn horocoop staat als gadget op mijn hyves profiel.
soms zie ik hem staat en lees ik hem wel.
die van gisteren klopte precies tot in de detail.
ik lees het alsof het niet over mij gaat en geloof niet dat iedereen met hetzelfde horoscoop het zelfde mee maakt die dag.
persoonlijke horoscoopen met geboortedatum geboorte tijd ect geloof ik wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet in horoscopen... Geloven kan ik niet... Ik doe alleen aan weten en hou me met geloven niet bezig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees mijn horoscoop alleen op werkdagen als ik in de trein zit.
Ik lees hem vooral omdat ik niets beters te doen heb. Ik geloof er niet in, doe er ook niks mee.
Ik ben er wel altijd nieuwsgierig naar, ook omdat er staat hoe het met mijn relatie gaat.

Ik vind het enkel grappig om te lezen, verder doe ik er niks mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe dat heel soms voor de lol uit de Pauze bij ons op school. Als we die lezen kijken we altijd naar iedereens horoscoop en lachen erom, omdat we er niet in geloven..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna nooit. Afgelopen week heb ik toevallig de week horoscoop gelezen tijdens het wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit. Horoscopen zijn geleuter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Horoscopen zijn grote flauwekul is mijn mening. Ik lees ze zelfs niet in De Pers en de Spits.
14 jaar geleden
Ik check eigenlijk nooit mijn horoscoop, lees hem inderdaad wel als ik de metro meeneem onderweg in de trein..... Ik doe er eigenlijk niks mee, lees gewoon automatisch en denk dan bij mn eigen dat er gewoon helemaal niks van klopt...... Aan het eind van de dag denk ik er al niet meer aan.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nul keer. Ik vind het eigenlijk maar onzin. Ze schrijven dingen die op iedereen eigenlijk wel van toepassing zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees hem wel eens als ik toevallig een tijdschrift zie,
waar er 1 in staat. Ik geloof er echt helemaal niets van.