Ik recent iemand van indonesie leren kennen maar kan de persoon niet toevoegen in mijn contacten op whatsapp hoe kan ik dat wel doen?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik gebruikte zelfs te internationale code indeling en nog ging het niet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties
1.3K
jc54
6 jaar geleden
Heeft die ander wel een telefoon met de juiste mogelijkheden tot Whatsapp? Zo niet, schenk hem/haar dan een telefoon met wél de juiste mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Omdat het internationaal, misschien is het net zoals dat wij +31 6 voor Nederlands mobiel nummer dat zij ook zoiets hebben?

Antwoorden (1)

Heb je ook het +je gebruikt. bij nederlandse nummer is het namelijk +31606 ect.