Wat betekent de blauwe ster naast iemand zijn naam op Tinder?'

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties
52.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weet het niet zeker, maar dacht dat dat te maken heeft met een superlike?

Antwoorden (1)

De blauwe ster is een Super Like. Met een Tinder Super Like kan je iemand laten weten wat je voor hem of haar voelt, zonder dat de ander jou ook een like heeft gegeven. Je kan iemand een Super Like geven door omhoog te swipen op je scherm of te klikken op het blauwe sterretje.

Als je crush zijn of haar Tinder app weer opent zal jouw profiel tussen de andere profielen getoond worden met de vermelding dat jij hem of haar een super like hebt gegeven. Hierdoor val je extra op.

Ben je bekend met Happn, dan kan je de Tinder Super Like een beetje vergelijken met de Happn Charm.

Toegevoegd na 4 minuten:
Tinder Super Like is een functie die je 1x per dag kan gebruiken.