hoe weet je of iemand single is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Relaties
4.8K
ronron1212
7 jaar geleden
Door het te vragen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn mensen die single zijn en anderen ervan willen overtuigen dat het niet zo is, en andersom. Vragen kan dus resulteren in een leugen, met als eindresultaat dat je het nog niet weet.
constant
7 jaar geleden
Als je nu al er geen goed gevoel erbij hebt, dan kappen
tinus1969
7 jaar geleden
@ilunake; en waarom zou je dat willen weten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tinuS1969 gewoon
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier moet je een tactiek voor gebruiken !!
Na wat bubbelen zeg jij op een gegeven moment:
"waar is je vriend(in) ? waarom is ie niet met je mee ?"
In die zin..het ligt natuurlijk aan de situatie.

Antwoorden (4)

Misschien door het de persoon te vragen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien ook niet. Er zijn mensen die wel eens liegen. https://vrouw.nl/artikel/psychologe-roos-woltering/17531/relatiedeskundige-geeft-advies-hij-liegt-vrouwen-voor-op Het lijkt een bijzonder snugger antwoord, maar het is het niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je er van uit gaat dat iemand er over liegt lijkt het me toch al niet goed?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan er ook vanuit gaat dat iemand de waarheid spreekt. Deze kan dan alsnog liegen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je weet niet dat hij/zij liegt. Er zijn mannen of vrouwen die hun trouw/verlovingsring afdoen en zich voordoen als single. En dan gaan ze niet heel eerlijk zeggen, Nee ik ben niet single... want ik ga vreemd. !!!
je kunt allereerst eens gaan zoeken in open bronnen op internet. mensen geven vaak veel prijs op facebook, instagram ed over hun leven.

je kan ook eens tactvol in zijn of haar omgeving gaan informeren. de omgeving heeft over het algemeen geen reden om er omheen te draaien, dus kans op een eerlijk antwoord is aanwezig.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je op internet zoekt, kan je beter op date sites gaan waar je voor moet betalen. Op gratis sites zitten ontiegelijk veel fakers. gasten of vrouwen die eigenlijk uit een afrikaans of ander land komen en geld uit je proberen te kloppen en zich voordoen als Europeaan. Dus kijk goed uit
Hier moet je een tactiek voor gebruiken !!
Na wat bubbelen zeg jij op een gegeven moment:
"waar is je vriend(in) ? waarom is ie niet met je mee ?"
In die zin..het ligt natuurlijk aan de situatie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Elkaar in de supermarkt bij de kassa tegenkomen. Aan de inhoud van de kar kan je meestal wel zien of iemand single is.
Of naar vakantieplannen vragen of hij/zij met vriend/vriendin gaat kamperen bv.