Ik heb de vriendin van mijn vriendin gezoend, en mijn vriendin heeft het gezien. En ze heeft het uitgemaakt. Wat moet ik doen?

Het was op een donderdag avond, ik kwam thuis met mijn vriendin en een vriendin van haar. Mijn broer kwam thuis, en hij wilde met mijn vriendin alleen praten. Ik en de vriendin van mijn vriendin, wij waren alleen in de kamer. Zij zoende mij ineens, en ik heb haar niet weggeduwd. En ik ging gewoon door en vroeg aan haar, en wat als ik je nu neem? En opeens komt mijn vriendin binnen en ik schrok. Ze had het gezien. Ik weet niet waarom ik dat gedaan had. Terwijl ik gewoon nuchter was. Ze heeft het nu uitgemaakt. Ze zegt ze is er klaar mee. Ik hou zielsveel van haar. Wat moet ik nu doen. Ik kan alles voor haar doen. Ze zegt: je hoeft geen moeite meer voor mij te doen, het is al klaar. Maar ik wil haar echt terug. Ik wil alleen haar voor de rest niemand. Ik hou echt van haar. Ik kan alles voor haar doen. Ik huil er elke dag om. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik zeg tegen haar dat ik het zo graag goed wil maken maar ik weet niet hoe, ze weet het zelf ook niet hoe we het goed kunnen maken. HELP HELP HELP!

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik heb er echt spijt van. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, mijn hoofd was er gewoon niet bij toen dat gebeurde. Ik heb haar gesmeekt voor een 2e kans, ik heb haar gezegd; neem de tijd om erover na te denken. Ik geef haar zoveel tijd als ze maar wilt. Maakt niet uit hoelang, ik wil mijn leven gewoon met haar voortzetten.
Ik hou gewoon zoveel van haar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Relaties
4.3K

Het beste antwoord

Ik begrijp je perfect, niet dat ik het zelf heb meegemaakt, maar soit.

Je wacht best gewoon af, je hebt je ex duidelijk gemaakt dat je er echt spijt van hebt, en zo niet, doe dat.

Vervolgens kan je enkel wachten. Tijd wijst de beste oplossing uit. Als je met je ex haar vriendin niet verder wilt laat je haar ook best gerust, want die mag je ook geen valse hoop geven.

Als jij en je ex echt iets speciaal hadden komt't wel goed, en laat best nu alles zijn beloop, spreek haar eventueel 2 weken later terug. Misschien is ze tegen dan al bekomen van de schok, en kan je ze vergeven.

Ik kan niet goedpraten wat je deed, maar ergens is het niet heel abnormaal als jongen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Antwoord van 1been strookt ook met wat ik vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Dit is toch een gevolg door je eigen verdienste jongen!
Ik snap hoe niet leuk het ook klinkt dat je vriendin het uitmaakt als zij jou ziet zoenen met haar vriendin.
Je had niet terug hoeven zoenen en al helemaal niet te zeggen "en wat als ik je nu neem?".
Als ik dat zo lees was je liefde voor je vriendinnetje toch niet zo groot.

Als jouw vriendin er klaar mee is, dan moet je dat respecteren en leren van je les. :)
Maar aangezien je zegt dat ze zelf ook niet weet hoe het goed gemaakt kan worden, sluit ze dus ook niet uit dat het nooit goed zou kunnen komen.. Ik zou zeggen.. geef het wat tijd en als zij jou toch nog een kans wil geven, laat dan zo veel mogelijk zien dat je alleen van haar houdt!
Maar voor nu zou ik, ook al voel je je verdrietig, je vriendin gewoon even met rust laten. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed om eerst te weten waarom je broer zich met jouw vriendin wilde afzonderen.
Vraag de vriendin van je (ex)vriendin waarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat vind ik ook een beetje vreemd aan dit verhaal, Waarom moest hij jij vriendin alleen spreken en bleef jij achter met haar vriendin. (die jou vervolgens begint te zoenen. Het lijkt wel of ze je uit wilde testen ofzo..(helaas heb je de test niet goed volbracht). Is ze nog wel bevriend met haar vriendin die met jou gezoend heeft?
Uw hersens zaten op dat moment in een ander gedeelte van uw lichaam. Lager, lager, lager.....daar ja.
En wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Blijft ook nog de vraag waarom uw broer uw vriendin
apart wil spreken, maar dat terzijde.

Laat uw (ex) vriendin met rust na deze grove fout.
Dit komt nooit meer goed.

Bedenk met een volgende relatie dat u deze fout nooit meer moet maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat er geen belletje rinkelen als uw broer uw inmiddels
ex vriendin onder 4 ogen wil spreken?
Hebben die 2 al iets zonder dat u daar vanaf weet? En was het geen setup dat jullie toevallig alleen waren
en dat u ,,spontaan,, gezoend werd opdat uw vriendin
daar getuige van werd en voor haar de reden was om een punt achter jullie relatie te zetten? Ik hou mijn hart vast, maar ik krijg het idee dat uw ex vriendin uw schoonzusje wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@sxiopo, precies ook mijn gedachte ja!!! Heeeéééél toevallig allemaal, iets té toevallig.
Zonde man. Het is best logisch dat je vriendin nu klaar met je is. Geef het eerst wat tijd. Als jullie relatie echt goed was, kan het misschien wel weer wat worden. Laat haar zien hoe veel je van haar houd en hoeveel het je spijt, op een originele manier! Misschien geeft ze je een tweede kans als ze inziet dat je niet zonder haar kunt. Sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt iets gedaan waarmee je haar hebt gekrenkt en haar vertrouwen verloren bent. Zij heeft in elk geval op dat moment gezegd dat ze het uit wil maken.

De vraag is of die ene zoen zo belangrijk is voor haar dat ze alles weg wil gooien wat jullie hadden. Of dat het misschien de druppel was voor haar en dat ze sowieso al twijfelde over jullie relatie. Als dat laatste het geval is maak je weinig kans, maar dan heeft het ook niet alleen aan die zoen gelegen. Als zij ook zoveel van jou houdt als jij van haar, dan maak je wel degelijk een kans.

Probeer nog eens met haar te praten. En maak het gesprek dan breder dan die ene zoen. Vraag aan haar hoe zij jullie relatie zag voor die zoen. Misschien ziet ze in dat ze zelf ook wel heel veel weggooit.

Iedereen verdient een tweede kans, maar je mag hem niet opeisen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Accepteer het. Het is je eigen fout, en als een meisje zegt: ''je hoeft geen moeite meer te doen'', dan is ze serieus. Knap stom van je trouwens. Maar ja dat had je zelf ook al door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas voor jou. Ik kan me haar reactie wel voorstellen. Even is ze de kamer uit en gelijk foute boel. Ze heeft geen vertrouwen meer in je. Misschien heeft ze wel gehoord dat je zei "en als ik je nu neem ?" en ze heeft je zien schrikken. Ik hoop voor haar dat ze nu een vriend vindt die wel te vertrouwen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zijn kont brand, moet op de blaren zitten!
Sorry, het is hard, maar zo is het wel, als je zielsveel van haar houd, had je dit niet gedaan.
;")
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw relatie voor de zoen goed was, heb je een goede kans dat het nog goed komt. Dat ze nu zegt dat het echt klaar is, hoeft niet het einde te betekennen. Nu moet je aan haar laten zien dat je echt alleen met haar verder wil.
Maar ga niet op een vervelende manier lopen stalken. Nu helemaal niks doen en afwachten is zeker het einde van je relatie. Ze zal dan eerder denken zie je nou het interesseert hem niets.

Maar zoals ik al eerder als reactie op een antwoord schreef, het lijkt wel alsof ze je heeft willen uittesten.
Heeft ze daar een reden voor? ben je al eerder de fout in gegaan? Hoe is haar relatie met jouw broer? dit zijn toch wel wat vragen die bij mij opkomen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je moet doen is haar met rust laten.
Je bent zo te lezen (op dit moment) te veel bezig met ik, ik, ik, ik, ik, ik… JIJ kunt nu niets doen, want zoenen met de vriendin van je vriendin is voor de meeste relaties ''EINDE'' verhaal. Blijft je altijd achtervolgen en schaadt het vertrouwen.

Focus je nu (als je haar echt terug wilt) op je werk, opleiding of waar je dan ook serieus mee bezig bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen wezen zo gevaarlijk als een vrouw. Achteraf in dit geval dus veel berouw.

Misschien een rare vraag, maar gaat je (ex) vriendin nog steeds om met die vriendin? Als dat zo is, moet je er rekening mee houden dat het gewoon een soort van test is geweest. Want je zou het niet van een vriend pikken als hij zoiets zou doen toch? Waarom wilde je broer met je vriendin praten eigenlijk (ik hoef geen antwoord, als je zelf maar een bevredigend antwoord hebt).

De oplossing
Tja.. Die is er niet! Je kan alleen hopen dat je vergeven wordt. Je kan je best doen om haar te laten zien, maar ook dat kan niet door blijven gaan als je in je achterhoofd weet dat het toch niet meer goedkomt en ze blijft bij haar standpunt. Las een pauze in van paar dagen / week en probeer het nog een keer zou ik zeggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
buiten het feit wat er gebeurd is, kan ik je 1 advies geven. Laat je (ex) vriendin met rust. Hoe meer je aan haar trekt hoeveel spijt je hebt en dat je haar terug wilt, hoe meer ze van je verwijderd. Zeg haar 1 keer, desnoods schrijf je het op voor haar, wat je voelt en wat je zelf zou willen en laat dan het van haar afkomen. hoe moeilijk dit misschien ook is. maar het belangrijkste is echt om haar met rust te laten, want met "pushen" zielig doen en continue contact met haar te zoeken, krijg je haar zeker niet terug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja pech voor je eigen schult.
maar als je echt van haar houd had je het niet gedaan en waarom duwde je die vriendin niet weg??
dat had je makkelijk kunnen doen en wat moet je vriendin met je broer??
mischien stonde zij ook stiekem te zoenen.
maar je moet geduld hebben als je een maand wacht en daarna weer zegt dat je het echt spijt.
geef er ook een roos of ander kadootje bij.
groetjes ferdy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt hard, maar je hebt het gewoon verprutst.

Alles heeft een prijs. De prijs voor jouw gedrag is dat je vriendin het nu uit heeft gemaakt. Dat moet je dragen. Meer kun je niet doen. Ook al komt ze bij je terug, het vertrouwen in jouw zal een flinke deuk hebben opgelopen en ze zal altijd wantrouwig blijven ergens in haar achterhoofd, want als je nuchter al zoiets doet, dan ben je blijkbaar makkelijk te verleiden.