Eerste date, met 2 vriendinnen van haar... Hoe kan ik haar alleen vragen?

Hee, bedankt voor het beantwoorden van mijn vorige vraag... Maar ik heb nog een probleem, Ik vindt haar echt heel erg leuk, en hoe kan ik het voor elkaar krijgen om haar alleen mee uit te nemen? (By the way) ik heb ook een brief aan haar gegeven vandaag, maar ik heb haar daarbij verteld dat ze die niet mocht lezen tot vanavond... Daarin heb ik haar met een gedicht om verkering gevraagd... Was dat slim?!
Dankjullie alvast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Relaties
2K

Het beste antwoord

ik vind het heel schattig dat je zo open bent dat je een gedicht geeft! ik zou gewoon een keer vragen kan ik je alleen spreken en dan dat vragen. je bent nu echt al een stuk verder als de meeste andere jongens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo'n brief met een gedicht is juist hartstikke goed! Vindt ze vast heel romantisch. Zeker in deze snelle tijd met sms en email is een brief juist origineel.

Ga gewoon eerst met haar en haar vriendinnen een keer op stap. kennelijk wil ze haar vriendinnen er de eerste keer graag bij hebben, omdat ze zo'n eerste afspraakje misschien wel een beetje eng vindt. Als die date goed verloopt, komt het vanzelf dat jullie een keer alleen met z'n tweetjes wat gaan doen.
13 jaar geleden
Hartstikke stoer van je, dat gedicht. Nu even afwachten of ze vanavond al reageert, anders vraag je haar morgen eerlijk hoe zij erover denkt. (Heeft ze je gsm nummer of zitten jullie allebei op hyves of facebook? Dat maakt het makkelijker voor haar om te reageren. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het een goed idee om haar bijvoorbeeld mee te nemen naar de bioscoop. Dan koop je wat lekkers en wat te drinken en het kaartje voor haar. Of stel je voor om haar op te halen.

Misschien dat je dan op een subtiele manier duidelijk heb gemaakt dat je graag een keer alleen met haar wil zijn.

Nou is de bioscoop misschien niet het gezelligst om naar toe gaan, maar misschien vind ze het wel heel spannend om alleen te gaan, en is de bioscoop niet zo eng omdat er niet veel gepraat hoeft te worden.

Of je neemt haar mee uit eten, dan is het helemaal lastig om vriendinnen mee te nemen natuurlijk.

Een gedicht is een heel goede manier om verkering te vragen trouwens! Heel romantisch.