Als een boom valt midden in een verlaten bos, maakt hij dan geluid?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarom zou hij geen geluid maken? Omdat niemand het hoort? Jij gelooft ook niet dat het lichtje in de koelkast uit is met de deur dicht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker vraag dat maar aan de eekhoorntjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uiteraard, maar er is niemand getuige van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja er is alleen niemand om het geluid te horen dus dan zou je kunnen discussiëren of er daadwerkelijk geluid is. Om hier een goed antwoord op te geven zou de vraag moeten zijn Kan geluid zich verspreiden zonder dat er een ontvanger is. wat in feite wordt bedoeld met deze vraag.